یوونتوس با دست های پشت پرده قهرمان می شود

ملی پوش بلژیکی «جالوروسی» که این روزهای ستاره این تیم است، بار دیگر احساسش را به تیم قهرمان ایتالیا صراحتاً اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برای کسانی که رقابت های سری آ را دنبال می کنند، پی بردن به تنفر «راجا ناینگلان» از باشگاه یوونتوس اصلاً کار سختی نیست.

ناینگلان که سال ۲۰۱۴ به آ.اس.رم پیوست پیش از این یک بار گفته بود: کسب یک پیروزی با رم بهتر از ۱۰ پیروزی با یوونتوس است.

اما اوج احساس این بازیکن به «بانوی پیر» را می توان در فیلمی از مکالمه او با یکی از هواداران رم که اخیراً در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، دید.

او در این فیلم می گوید: می دانی مشکل من چیست؟ من از روزی که متولد شدم ضد یووه بوده ام. شوخی نمی کنم. قبل از اینکه به کالیاری بروم، صرفنظر از هر چیز دیگری از یووه متنفر بودم. دارم به شما می گویم که من از یوونتوس متنفرم. وقتی در کالیاری بودم همه چیزم را می دادم تا یووه را شکست دهم چون از یووه متنفرم. از یووه متنفرم چون آنها همیشه با یک پنالتی می برند. به رم آمدم زیرا می خواستم قهرمان شوم، می خواستم حداقل تلاش کنم و قهرمان شوم، نه مثل یووه که همیشه دست کمکی (دستهای پشت پرده) داشته است.

رم در مرحله نیمه نهایی «کوپا ایتالیا» باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف لاتزیو برود و در فینال با برنده تیم های اینترمیلان و یوونتوس بازی کند.

این ملی پوش بلژیکی در این باره گفت: اگر نتوانیم در لیگ قهرمان شویم، در کوپا ایتالیا قهرمان می شویم. لاتزیو را هم در هر دو بازی شکست خواهیم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید