حضور آنالیزورهای پرسپولیس در آزادی

هواداران استقلال در طول نیمه دوم، دو بار با استفاده از نارنجک‌های دست‌ساز توجه‌ها را به سمت خودشان جلب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با آغاز نیمه دوم دیدار استقلال ایران و السد قطر، مشخص شد که دو تن از آنالیزورهای پرسپولیس نیز در ورزشگاه حاضر شدند تا وضعیت عملکرد استقلال در این بازی را به دقت زیر نظر بگیرند و برای دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر و داربی تهران آماده شوند.

خسرو حیدری، یار تعویضی استقلال که نیمه نخست به جای غفوری مصدوم وارد زمین شد، چند دقیقه بعد از سوت اتمام نیمه نخست به زمین بازگشت و به گرم کردن بدنش پرداخت.
همچنین علیرضا منصوریان نیز قبل از آغاز نیمه نخست دقایقی با داور این دیدار صحبت کرد.
همچنین از چهره های سرشناس حاضر در جایگاه ویژه می توان به روزبه چشمی، بازیکن استقلال اشاره کرد که به دلیل محرومیت استقلال نمی تواند تا پایان فصل برای این تیم بازی کند.
بعد از برخورد شدید بهنام برزای با دروازه بان السد که منجر به دریافت کارت زرد شد، مدافان السد این بازیکن را دوره کردند که با اضافه شدن داور و سایر بازیکنان استقلال این غائله تمام شد.
بعد از دریافت کارت زرد از سوی برزای، هواداران حاضر در بخش شمال غربی ورزشگاه، نارنجک دست سازی را به سمت زمین پرتاب کردند که در نزدیکی عکاسان منفجر شد. بدون شک این اتفاق جریمه ای را برای استقلال در بر خواهد داشت.
علیرضا منصوریان برای بار چندم، نسبت به تصمیمات داور این دیدار معترض شد و این موضوع را به گوش داور چهارم رساند.
در هنگام زدن ضربه ایستگاهی توسط ژاوی، هواداران استقلال با لیزر چشمان او را مورد هدف خود قرار دادند و کار برای او سخت شد.
مصدومیت بازیکن السد در کنار خط کرنر و خارج نشدن او از زمین برای ادامه بازی با اعتراض هواداران استقلال مواجه شد. حتی اقدام رابسون برای خارج کردن این بازیکن هم با ممانعت داور همراه شد.
به دلیل ورود بازیکن نیمکت نشین السد به زمین داور او را با کارت زرد جریمه کرد.
بلندگوی ورزشگاه، در لحظه تعویض حقدوست، با اشتباه نام برزای را اعلام کرد.
یک بار دیگر و در دقیقه ٨٠، هواداران ضلع شمال غربی ورزشگاه، نارنجک به مراتب بزرگتری را به داخل پیست تارتان پرتاب کردند.
بازیکنان السد در اواخر نیمه دوم اعتقاد به خطای هند از سوی علی قربانی داشتند اما داور چنین اعتقادی نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید