دیدار معوقه لیگ برتر والیبال

صالحین ورامین بر پارسه غلبه کرد

دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال با پیروزی صالحین ورامین به پایان رسید تا پارسه تهران از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال بین دو تیم صالحین ورامین و پارسه تهران عصر امروز در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار شد و تیم میزبان موفق به شکست 3 بر 2 پارسه تهران شد و امیدش برای صعود به مرحله پلی آف افزایش یافت.

از سوی دیگر تیم پارسه با پذیرش این شکست دیگر امیدی به صعود ندارد و همانند دو تیم شهرداری اراک و هاوش گنبد از صعود به مرحله پلی آف بازماند.

پارسه تهران در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و پنجم با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 15 بر 13 مغلوب میزبان خود شد.

صالحین با کسب این پیروزی با 10 برد و 27 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت و یک دیدار معوقه نیز برابر سایپا دارد که روز یکشنبه 17 بهمن ماه برگزار می‌شود.

سه تیم صالحین ورامین، شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری ساری 3 تیم دیگر این رقابت ها هستند که امید برای کسب 2 سهمیه دیگر دارند. نتایج 2 مسابقه روز یکشنبه و مشخص شدن نتیجه دیدار ناتمام هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر بین تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه، دو تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید