از انتقادهای تند مهاجری تا احتمال پیوستن روزبه چشمی به پیکان

روز دوم از هفته بیستم لیگ برتر با انتقادهای تند سرمربی پدیده مشهد علیه مدیر عامل سابق این باشگاه به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد صحبت های تندی علیه پرویز مظلومی و برگی زر انجام داد.

**سایپا یک - فولاد صفر

سعداوی: آینده متعلق به بازیکنان فولاد است

سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر گفت: همان‌طور که شاهد بودید، بازی خیلی خوبی بود. خوشحالم همه عواملی که برای ارائه بازی خوب باید تلاش می‌کردند، کارشان را انجام دادند. تمام بازیکنانم نهایت تلاش خود را کردند و استحقاق حداقل یک امتیاز را داشتند.

وی در ادامه افزود: از این مسئله ناراحتم که پس از اتفاقات هفته گذشته، نفرات تیم ما بسیار خوب جمع شدند و حق گرفتن امتیاز را داشتند، اما به امتیاز نرسیدیم. با این وجود، قرار نیست تیمی که خوب بازی می‌‌کند، حتماً نتیجه بگیرد.

نعیم سعداوی خاطرنشان کرد: آینده متعلق به بازیکنان فولاد است. میانگین سنی نیمکت ما در بازی امروز 18 سال بود. قبل از شروع بازی و موقع گرم کردن یکی از بازیکنان ما مصدومیت داشت و مجبور به تغییرات شدیم. در مجموع از تلاش بازیکنانم راضی هستم. در بازی با ذوب‌آهن روی صحنه کرنر گل خوردیم، در حالی که بازی دست ما بود. در این دیدار هم شاهد بودید ک بازی دست فولاد بود.

وی افزود: نکته جالب این است که ما خوب بازی می‌کنیم و موقعیت‌‌های زیادی به دست می‌آوریم. فرق ما با نیم‌فصل اول این است که از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم. البته قاعده این است که وقتی فوتبال خوبی ارائه بدهید، قطعاً با نتیجه هم همراه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص تغییرات در تیمش عنوان کرد: دلیل خاصی ندارد و تشخیص مربیان است که به یک جمع‌بندی در این زمینه برسند.

سعداوی در رابطه با عملکرد بختیار رحمانی گفت: درست است که بختیار با تأخیر به ما اضافه شد، اما از عملکرد او راضی هستیم. بختیار در روند ما تأثیرگذار بوده و مطمئنم روند کیفی ما با حضور او و سایر بازیکنان هم بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه درست است که فولاد بازی خوبی انجام می‌هد، اما به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند، گفت: قاعده فوتبال همین است. در مورد مسائل فنی مسئولیت با ما بوده و شانه خالی نکرده‌ایم. در مورد اتفاقات هفته گذشته صحبت و قضاوت را برعهده شما و مردم می‌گذاریم و ضرروت نمی‌بینم که بیشتر از این صحبت کنم. در هر صورت یک استراتژی مدنظر ما قرار داشت و اینکه تصمیم به جوان‌گرایی گرفتیم. در حال حاضر جوان‌ترین تیم را داریم. این بازیکنان نیازمند زمان هستند و یکی از بومی‌ترین تیم‌ها را فولاد دارد. مطمئن باشید که با این بازیکنان جوان روزهای خوبی در انتظار فولاد خواهد بود.

فرکی: خستگی به شاگردانم اجازه نداد به گل دوم برسند

سرمربی سایپا پس از برتری تیمش مقابل فولادخوزستان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: قبل از بازی گفته بودم که با توجه به انگیزه‌هایی که دو تیم دارند، شاهد بازی خوبی خواهیم بود. نیاز شدید داشتیم که راه‌مان را به سمت بالای جدول طی کرده و در این بازی به پیروزی برسیم.

وی افزود: با توجه به عدم نتیجه‌گیری فولاد در هفته‌‌های گذشته، پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم. برای اینکه به شخصیت تیمی‌ موردنظرمان برسیم، نیاز بود که سومین برد پیاپی خود را کسب کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها زحمت خود را کشیدند.

فرکی تصریح کرد: در نیمه نخست یک موقعیت به حریف دادیم که دروازه‌بان ما در این صحنه عملکرد خوبی داشت. پس از آن، بازی را به حریف تحمیل کرده و فرصت‌هایی برای گلزنی خلق کردیم. در نیمه دوم و تا زمان رسیدن به گل، عملکرد خوبی داشتیم. پس از گل هم طبیعی بود که فشار و استرس بر تیم حاکم شود. همین موضوع باعث شده بود که فولاد رها شده و روی دروازه ما موقعیت ایجاد کند. در یکی دو نوبت فولاد می‌توانست به گل برسد، اما بازیکنان ما توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. البته در این شرایط هم موقعیت‌هایی داشتیم، اما خستگی بچه‌ها اجازه نداد که به گل دوم برسیم.

«این شکست چیزی از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند و می‌دانم دست سعداوی خالی است». فرکی با بیان این جمله ادامه داد: فولاد تیم خوش‌نامی است و هر زمان که مقابل این تیم بازی داریم، حس خوبی می‌گیرم. من از مردم خوزستان خاطرات خوبی دارم. سعی کردیم از میهمان‌مان پذیرایی خوبی داشته باشیم و مطمئنم که این تیم شایستگی‌های خودش را در لیگ نشان خواهد داد. به سعداوی هم تبریک می‌گویم و از او تشکر می‌کنم که اخلاق‌مداری را در پیش گرفته است. سعداوی هفته گذشته حرکت زیبایی برای کمک به داوری انجام داد. این مسئله نیاز فوتبال ماست که مربیان شخصیت بالای خودشان را نشان بدهند.

وی در خصوص اینکه بازیکنان تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند، گفت: به نکته خوبی اشاره کردید، باید اعتراف کنم بازیکنان ما در خط حمله تلاش زیادی انجام می‌دهند، اما نتیجه این تلاش موقعیت‌هایی است که از دست می‌رود. با دلیل کمبود مهاجم، از ابتدای فصل موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهیم. حس می‌کنم سایر تیم‌ها هم این مشکل را دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. شاید هم انتخاب‌های خوبی برای رسیدن به گل انجام نمی‌دهیم. هر چند در تمرینات مرتب به بازیکنان نحوه گل زدن را یادآوردی می‌کنیم، اما باز هم در بازی‌ها موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنیم. توپ‌هایی که باید گل شوند، تبدیل به گل نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: تا آخرین لحظه‌ها در تلاش برای به خدمت گرفتن مهاجم هستیم و باید ببینیم به نتیجه می‌رسیم یا نه. ما می‌توانیم از سهمیه فیفا استفاده کرده و بازیکن آزاد به خدمت بگیریم. دوست نداریم در انتخاب‌مان اشتباه کنیم. حیف است که تیم ما با وجود زحمتی که می‌کشد، موقعیت‌‌ها را به گل تبدیل نکند. بازیکنان ما روحیه خوبی پیدا کرده‌اند و امیدوارم در بازی‌ها از موقعیت استفاده کرده و تعداد گل‌ها را بالا ببرند. امیدوارم سه امتیازهای ما همراه با تعداد گل‌های بیشتر شود.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا از خریدهای تیمش رضایت دارد یا نه، گفت: صد در صد. خریدهای ما مشخص بوده و بازیکنانی هستند که در تیم‌های قبلی خوب بودند. لک در بازی گذشته یک موقعیت تک به تک از بازیکنان پدیده گرفت تا بازی را ببریم. این بازی هم یک موقعیت از ساسان انصاری گرفت. این مسئله به تیم ما روحیه می‌دهد. لک در کنار سایر دروازه‌بان‌های ما عملکرد خوبی را داشته و از او راضی هستیم. با حضور پورقاز نظم خاصی در دفاع پیدا کرده و گل نخورده‌‌ایم. محمدرضا خلعتبری هم پرتلاش بوده و بازیکنی است که هر تیم نیاز دارد او را داشته باشد. ایوب کلانتری هم بازیکن تأثیرگذار پدیده بود و برای تیم ما هم تلاش زیادی می‌کند. در کنار آنها، سایر بازیکنان ما هم رو به رشد حرکت کرده و بازیکنان باانگیزه‌ای هستند.

وی در مورد فضایی که برای داوری‌ها بوجود آمده و نقش مربیان در آرامش داور گفت: فاصله دیروز با امروز کوتاه است و می‌توانید به صحبت‌های روز گذشته من مراجعه کنید که در این باره کامل توضیح دادم. ما سعی خواهیم کرد که ظرفیت‌های خود را بالا برده تا داوران اشتباهات کمتری داشته باشند. ما باید کاری کنیم که فضای آرامش را به داوری‌ها بدهیم تا اشتباهات کمتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با جدایی لطفی از سایپا گفت: سعداوی درخواست جذب این بازیکن را کرده بود و من هم موافقت کردم که برود. ظاهراً آنها بحث‌های خودشان را داشتند و قرار بود این انتقال صورت گرفته و به فولاد برود، اما آخرین خبر این بود که توافقی صورت نگرفته است.

فرکی در واکنش به اینکه در ساخت لانه برای پرندگان شرکت کرده و شاید نتایج خوب سایپا به این دلیل باشد، گفت: خیر، ما باید هوای پرندگان را داشته باشیم. در منزل خودم هم پرندگان در حال خوردن دانه هستند!

**پیکان سه - سپاهان دو

جلالی:  شاید روزبه چشمی را جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت: فکر می‌کنم اگر کم تجربه نبودیم، راحت‌تر از این سپاهان را شکست می‌دادیم. ما بازی خوبی مقابل آنها انجام دادیم. موقعیت‌سازی خوبی کردیم و به نظرم این بازی برای ما خیلی مهم و حساس بودیم. مستحق پیروزی و حتی بهتر نتیجه گرفتن بودیم.

وی در خصوص فیصل شایسته، بازیکن افغانستانی پیکان اظهار داشت: این بازیکن یکی دو جلسه با ما تمرین کرده است. فیصل دیروز با من صحبت کرد و گفت خودش را به تیم می‌رساند. او با مدتی تمرین نداشته، اما به زودی آماده می‌شود تا بتوانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی پیکان درباره درخشش منشا، خاطرنشان کرد: به خاطر فضاسازی‌هایی که ایجاد شده بود، برای او مشکلاتی به وجود آمد. سه چهار روز پیش با او صحبت کردم که ماندش قطعی شد، در تمرینات با انگیزه‌تر کار کرد و امروز هم خوب بازی کرد.

جلالی در خصوص اینکه آیا تیمش به دنبال جذب روزبه چشمی است، گفت: امکان دارد باتوجه به اینکه چشمی بازیکن آزاد است، این بازیکن را جذب کنیم. باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. در پایان نقل و انتقالات فرصت برای جذب بازیکن آزاد داریم و اگر بتوانیم بازیکن آزاد جذب خواهیم کرد.

وی درباره صحنه‌ای که سپاهانی‌ها معقتد بودند توپ‌شان تبدیل به گل شده و داور خلاف این نظر را داشت، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم در خصوص داوری بگویم، باید در خصوص خیلی صحنه‌ها صحبت کنم. به نظرم باتوجه به اتفاقاتی که افتاده و هجمه‌هایی که وجود دارد، نباید در خصوص داوری‌ها صحبت کنیم. باید کنار داوران باشیم تا این هجمه‌هایی که به وجود آمده از بین برود. بهتر است من هم در خصوص  داوری صحبت نکنم.

وی در خصوص وضعیت رحمان احمدی که اواخر بازی دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: او باید فردا از کتف خود که اواخر بازی مصدوم شد، عکس بگیرد تا وضعیتش مشخص شود.

ویسی:  مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس شکست تیمش مقابل پیکان گفت: مستحق شکست در این بازی نبودیم. در نیمه اول گل بچه‌گانه‌ای خوردیم و اعتراض‌هایی هم به داوری داشتیم. می‌توانستم بازی را کنترل کنیم تا حداقل گل دوم را نخوریم، اما از روی پنالتی گل خوردیم.

وی افزود: وقتی بازی 3 بر صفر را 3 بر 2 می‌کنیم، یعنی استحقاق شکست را نداشتیم. به نظرم می‌توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

ویسی در خصوص اعتراض به یکی از صحنه‌های نیمه اول که معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است، اظهار داشت: ما هنوز آن صحنه را ندیده‌ایم، اما خودم از ناظر داوری پرسیدم که به من گفت آن توپ گل شده بود. برگشت همان صحنه پنالتی برای پیکان شد و گل دوم را خوردیم. حتی پس از گل دوم، معتقدم رحمان احمدی باید اخراج می‌شد، چون توپ را بیرون محوطه جریمه با دست زده بود.

ویسی درباره شایعه جذب جپاروف، گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد. اگر چنین چیزی بود، مذاکره‌ای می‌شد. ما قراردادی با بازیکنی نبسته‌ایم. به روزبه چشمی هم گفته‌ایم که جای خالی در لیست‌مان داریم، اما با هیچ بازیکنی قرارداد نبسته‌ایم. اگر بخواهیم، جای خالی برای جذب آندو، جپاروف و چشمی داریم و به این بازیکنان گفته‌ایم اگر بخواهند می‌توانند به سپاهان بیایند.

**استقلال خوزستان دو - پدیده یک

پورموسوی: تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش برنمی‌داریم

سیداکبر پورموسوی بعد از برتری تیمش مقابل پدیده گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و در یک دیدار حساس توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. این بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول به طور کلی در اختیار ما بود و توانستیم یک گل هم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم به حریف تعلق داشت و آنها به گل هم رسیدند، اما خوشبختانه توانستیم در دقایق به گل برتری برسیم.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های خوب تیم ما این است که تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم و دست از تلاش برنمی‌داریم. سه امتیاز این دیدار شرایط ما را خیلی بهتر می‌کند و برای‌مان بسیار ارزشمند بود. همچنین پیروزی در این دیدار برای هواداران‌مان که مدت طولانی بود بردمان را در اهواز جشن نگرفته بودند، لازم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه تیمش از دقیقه 48 به بعد دچار اُفت بدنی شده است، تصریح کرد: بازی‌های لیگ برتر سخت و فشرده هستند و تیم‌ها رفته رفته تحلیل می‌روند. جا دارد به تیم حریف نیز تبریک بگویم. پدیده مربی کاردان و باهوشی دارد و بازی را نیز خیلی خوب مدیریت کردند. آنها با تمام وجود بازی کردند و تا انتهای بازی دست از تلاش برنداشتند.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در خط میانی دچار خلاء و کمبود بازیکن نیست، گفت: ما از میثم دورقی راضی بودیم، اما او به دلیل شرایطی که داشت درخواست جدایی از تیم داد و ما هم چون به هیچ عنوان نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت بازیکنی را بگیریم، به او اجازه جدایی دادیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین از بحرانی و سالاروند نیز راضی هستیم که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند، اما از همین لحظه اعلام می‌کنیم که به جپاروف نیاز داریم و خواهان جذب او هستیم. ما دو سال پیش در شرایط حساس که تیم‌مان نزدیک به سقوط بود به ایمان مبعلی نیاز داشتیم اما این بازیکن را در  آن مقطع حساس به استقلال تهران دادیم. اکنون هم اگر استقلال بتواند جپاروف را به ما بدهد با تمام وجود این بازیکن را جذب خواهیم کرد.

مهاجری: برای مظلومی متاسفم

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: متاسف هستم برای آقای مظلومی که یک روز قبل از بازی ما با استقلال خوزستان می‌رود و با مدیرعامل تیم عکس یادگاری می‌گیرد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته با توجه به اتفاقاتی که افتاد فقط توانستیم روی مسائل روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم و امروز هم دیدید که در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بهترین بازی خود را ارائه دادیم و واقعا بدشانس بودیم از این جهت که دو بار به تیر دروازه زدیم و در دقیقه 92 روز غافلگیری گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در ادامه با انتقاد از هادی برگی‌زر مدیرعامل پیشین تیمش خاطرنشان کرد: مدیرعامل سابق تیم خودش را مربی می‌داند و بدون اینکه حق امضا داشته باشد با پرویز مظلومی وارد مذاکره می‌شود. تیم ما در فرودگاه است اما او با مظلومی عکس می‌گیرد و او را به عنوان سرمربی جدید معرفی می‌کند. متأسفانه شوشتری هم اسیر سیاه‌بازی او شده است. تعجب من از این است برگی‌زر چگونه مدیری است که دو هفته در تمرین ما نبوده آن‌وقت با بازیکن ما تماس گرفته و گوشی را به پرویز مظلومی می‌دهد. امروز با نمایشی که داشتیم شرافت را معنی کردیم. 20 روز پیش می‌خواستم بروم اما با التماس مرا برگرداندند ولی در این مدت فقط با کارهایشان تیم را بهم ریختند. رضا مهاجری مثل مادری است که از حق فرزندش می‌گذرد تا او را از بین نبرند. بازنده امروز کسانی هستند که با شیطنت‌هایشان قصد ضربه زدن به تیم را داشتند.

مهاجری تصریح کرد: به احترام هیئت مدیره و مدیرعامل به کارم ادامه دادم. با دروغ و سیاه‌بازی نمی‌شود کار کرد. آقایی که توان نداری مربی عوض کنی چرا این حرف‌ها را می‌زنی. چرا من امروز روی نیمکت نشستم؟ این آقایان آمدند تا پدیده را نابود کنند. مدیرعامل پیشین باشگاه می‌خواست به من بازیکن بدهد اما من زیر بار نرفتم. همین مدیرعاملی که چند روز پیش برکنار شد می‌رفت لیگ دو رایزنی می‌کرد تا به او تیم بدهند. در واقع او مدیرعامل اصلی باشگاه نبود و هزینه را فرد دیگری پرداخت می‌کرد. او دروغگویی بیش نیست.

وی خاطرنشان کرد: در فوتبال خراسان مربیان زیادی مثل فیروز کریمی و فرهاد کاظمی آمدند و کار کردند اما همه آنها تیم‌هایشان برای بقا می‌جنگید اما وقتی منِ بومی سرمربی تیم هستم توقع دارند تیم را قهرمان کرده یا سهمیه آسیایی بگیرم. این افراد می‌خواهند بلایی که سر ابومسلم آوردند سر ما هم بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره آینده‌اش در باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: باید بنشینیم و صحبت کنیم. جعفرزاده و برگی‌زر باید جمع کنند و بروند. 6 سال است در فوتبال خراسان به عنوان سرمربی کار می‌کنم زمانی که شیرین‌فراز را از همین آقا تحویل گرفتم ببینید چه اتفاقاتی در آنجا رخ داده بود. من دست روی زانو خودم گذاشتم بلند شدم و اهل لابی کردن نبودم. با همه مشکلات تیم پدیده ساختم و این تیم را به دندان کشیدیم. اگر احساس کنم نمی‌توانم کار کنم خودم می‌روم و نیازی نیست که مربی را شبانه بیاورند و آخر هم نتوانند کاری از پیش ببرند.

مهاجری عنوان کرد: من موقع رفتن دست می‌دهم و خداحافظی می‌کنم اما این افراد به فوتبال چسبیده‌اند. آقای برگی‌زر! 5 سال است به تو تیم نداده‌اند؛ در کوره دهات هم به تو تیم نمی‌دهند. خاک بر سر من که مدیر تیمم تو هستی. معاون دادستانی گفته واعظ‌زاده و وطن‌خواه مدیران باشگاه پدیده هستند. من قول می‌دهم اگر مشکلات تیم حل شود و آقایان بروند ما از مقام هشتم کمتر نخواهیم شد به شرطی که واقعا آقایان بروند. بروید ببینید با بازیکن تیم من چه کار کرده‌اند. آقایی که توان، لیاقت و وجاهت قانونی نداری چرا می‌روی مربی می‌آوری به چه قیمتی و کجا می‌خواهیم برویم. بروید رزومه کاری آقایان را ببینید و بفهمید چرا پایین جدول هستیم. مگر بزرگتر از فیروز کریمی و فرهاد کاظمی داریم؟ همکاران ما بد هستند؟ رسول خطیبی آمد از من رخصت گرفت و من هم برایش در تیم سیاه‌جامگان آرزوی موفقیت کردم.

**ذوب آهن صفر - صبای قم یک

حسینی: باخت بدی مقابل صبا داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل صبای قم گفت : باخت تلخی بود. فکر می‌کنم تیم صبا خوب دفاع کرد و سعی داشت راه‌های ارتباطی ما را قطع کند. با این حال در زمانی که بازی مساوی بود، موقعیت خوبی پیدا کردیم که گل نشد.

وی ادامه داد: ما در ادامه سعی کردیم هجومی‌تر بازی کنیم و به گل دست پیدا کنیم. تمام تلاش ما برد در این بازی بود، چرا که تساوی به دردمان نمی‌خورد. تیم صبا از تنها موقعیتی که به دست آورد به خوبی استفاده کرد و توانست توپ را به گل تبدیل کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد داوری دیدار تیمش مقابل صبای قم گفت: در مورد داوری نمی‌توانم نظر بدهم، اما جالب این است که این داور خیلی از بازی‌های ما را سوت زده است!

حسینی در مورد اینکه چرا علی همام بعد از تعویض به رختکن رفت، خاطرنشان کرد: او به خاطر سرمای هوا به رختکن رفت و مشکل خاصی وجود نداشت.

وی در خصوص پرداخت مطالبات جری بنسون از سوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این مسائل مدیریتی است و اعتراض زیادی در این مورد ندارم. این مسائل در حیطه اختیاراتم نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «بهتر نبود ساعت برگزاری بازی به سبب سرمای زیاد تغییر می‌کرد؟»، گفت: بازی کردن در هوای سرد سخت است. ما تلاش کردیم ساعت برگزاری زودتر باشد، اما سازمان لیگ با درخواست‌مان موافقت نکرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا بهتر نیست بنسون از ابتدا در ترکیب نباشد و در نیمه دوم به میدان بیاید؟»، اظهار داشت: تمام مهاجمان تیم ما نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند که بهترین عملکرد را داشته باشند. به هر حال هر وقت تیم می‌بازد این مسائل ممکن است پیش بیاید.

حسینی در پایان در خصوص بحث حضور روزبه چشمی در ذوب‌آهن گفت: اصلاً چنین بحثی مطرح نبوده است.

مرفاوی: مذاکره‌ای با تیموریان و چشمی نداشته‌ایم

سرمربی صبای قم پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: در ابتدا برای عدم حضورم در نشست خبری قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که چند سال است ساختار خوبی دارد، بازیکنانش هماهنگ هستند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. برای این بازی به خاطر مشکلاتی که داشتیم فقط یک روز تمرین کرده بودیم.

وی افزود: تیم ما فقط روز سه‌شنبه تمرین کرد و زمان کافی را نداشتیم تا مانند تیم ذوب‌آهن کار تاکتیکی انجام دهیم. با توجه به شباهتی که شکل بازی تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی با هم دارند کمی توانستیم خلاء تمرین را جبران کنیم. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم، به موقعیت‌های خوبی برسیم و به گل هم دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به اینکه بازی کردن در زمین ذوب‌آهن سخت است، تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی چند بار نوع و شکل بازی‌اش را تغییر می‌دهد و تغییر تاکتیکی ایجاد می‌کند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با تمام وجود بازی کردند و توانستند تیم خوب و منظم ذو‌ب‌آهن را شکست دهند و به سه امتیاز برسند.

مرفاوی در خصوص اینکه گفته می‌شود آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی مورد توجه باشگاه صبا قرار گرفته‌اند، گفت: نام این بازیکنان بیرون از مجموعه صبا مطرح می‌شود اما هنوز مذاکره‌ای به صورت جدی با آنها انجام نشده است.

وی در پایان راجع به داوری دیدار ذوب‌آهن اصفهان - صبای قم خاطرنشان کرد: داوری صحنه خاصی نداشت که به ضرر دو تیم باشد. به نظرم قضاوت این دیدار متعادل بود و داور به خوبی توانست بازی را کنترل کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید