7 ورزشکار به دوپینگی های روسیه اضافه شد

روی نمونه‌های دوپینگ ورزشکاران روس آزمایش‌های جدیدی انجام شد و مشخص شد هفت ورزشکار دیگر این کشور نیز محروم می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، هفت ورزشکار روس به دلیل دوپینگ محروم شدند که در میان آنها نام دیمتیری تروننکف قهرمان بابسلد المپیک در المپیک سوچی ۲۰۱۴ نیز به چشم می‌خورد.

در میان هفت نفر دوومیدانی کار، دو کشتی‌گیر، یک قایقران و یک وزنه‌بردار نیز هستند. هنوز مشخص نیست این هفت نفر به دلیل مصرف چه ماده‌ای محروم شدند. محرومیت تروننکف از سوی فدراسیون جهانی بابسلد اعلام شده است. این ورزشکار چهار سال محروم شده است. او جزو تیم چهار نفره‌ای بوده است که در  المپیک سوچی ۲۰۱۴ مدال طلا کسب کردند. کاپیتان این تیم الکساندر روبکف بوده است که نام او بین ۱۵ ورزشکار روسی بود که دوپینگ آنها افشا شد.

امسال میزبان مسابقات قهرمانی جهان بابسلد از روسیه گرفته شد. فدراسیون جهانی بابسلد اعلام کرده بود در شرایط کنونی بهتر است فدراسیون محتاطانه عمل کند  و میزبانی را از روسیه بگیرد.

ماه گذشته انتشار قسمت دوم گزارش مک لارن نشان داد که دوپینگ هزار ورزشکار روس در بازی‌های  المپیک و پارالمپیک مثبت شده است. دو کشتی‌گیری که نام آنها اعلام شده خاتواف توریال و ادلان مینا پف هستند. این دو کشتی‌گیر به ترتیب دو سال و چهار سال محروم شدند.

وزنه‌برداری که نام او بین این هفت نفر است، ویکتوریا کونسکو است. قایقرانی که یک سال محروم شده است نیز یولیا سولو منتسوا نام دارد. دو دوومیدانی کار روس که چهار سال محروم شدند جرمن کوماروف، ورزشکار پرتاب چکش و یارگونکین، ورزشکار پیاده روی روسیه هستند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید