ملاقات مشکوک افتخاری با سلطانی فر

پس از حکم فیفا مبنی بر محرومیت استقلال از نقل و انتقالات هیچ یک از مدیران ورزشی کشور و وزیر ورزش نمی‌توانند کاری برای این تیم انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید رضا افتخاری ظهر امروز (دوشنبه) به ملاقات وزیر ورزش رفت تا درباره آینده خود در باشگاه استقلال صحبت کند.

این در حالی است که با اشتباه او، استقلالی‌ها از به خدمت گرفتن تیموریان، جپاروف و حتی روزبه چشمی عاجز ماندند و تا پایان فصل نمی‌توانند از این 3 بازیکن استفاده کنند. با توجه به این که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هم نقش زیادی در این مشکل داشتند کنار گذاشتن آنها و افتخاری بسیار محتمل است و به نظر نمی‌رسد ملاقات امروز افتخاری با سلطانی‌فر تاثیری در ماندن آنها در استقلال داشته باشد.

از طرفی قطعا وزیر ورزش و هیچ‌ یک از مدیران ورزشی کشور هم نمی‌توانند کاری برای استقلال انجام بدهند و آبی‌ها باید حکم فیفا را بپذیرند. پس جلسه افتخاری با وزیر ورزش هم نمی‌تواند در این مورد کمک خاصی انجام بدهد.

با توجه به شرایط فعلی و همچنین ناراحتی هواداران استقلال از افتخاری به نظر می‌رسد تغییرات اساسی در مدیریت باشگاه استقلال در راه است و به زودی هیئت مدیره و سرپرست جدید باشگاه استقلال معرفی خواهد شد.

منبع: میزان

دیدگاه تان را بنویسید