استویچف:

داورزنی می داند که سرمربی ایران می شوم یا نه

استویچف گزینه بلغارستانی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه دیدار تیم های والیبال بانک سرمایه و عمران ساری به احتمال هدایت تیم والیبال ایران واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رادویچ استویچف درباره اینکه نظرش درخصوص سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران چیست گفت: الان خیلی سخت است که نظرم را بگویم. با بازیکنان نوجوان و همچنین برخی از مربیان ایرانی صحبت‌هایی را انجام دادم با این حال خیلی زود است که نظرم را بگویم چرا که نیاز دارم بازی‌های بیشتری را از والیبال ایران تماشا کنم تا نظر قطعی‌ام را بگویم.

استویچف درباره اهداف بلندمدت و کوتاه مدتش در صورت سرمربی‌گری تیم ملی والیبال ایران گفت: قطعا اگر سرمربی تیم ایران شوم اهدافی را دارم. پیشرفت‌های والیبال ایران در طول ۱۰ سال اخیر بسیار زیاد بوده و حضور من در ایران هم به همین دلیل است. تمام جهان  والیبال ایران را به خوبی می‌شناسند و به نوعی صدای والیبال ایران به جهان رسیده است. والیبال ایران در طول سال‌های اخیر بسیار قدرتمند شده است. قطعا اهداف من با اهداف فدراسیون هماهنگ است. فدراسیون والیبال ایران می‌خواهد که این تیم در المپیک جزو ۴ تیم برتر باشد. من هم به این موضوع احترام می‌گذارم اما باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

او در پاسخ به این سوال که چقدر برای سرمربی‌گری خود در تیم ملی ایران شانس قائل  است، گفت: پاسخ دادن به این سوال بسیار مشکل است و بهتر است از رییس فدراسیون والیبال ایران بپرسید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او درخصوص وضعیت امکانات والیبال ایران گفت: امکانات فدراسیون ایران کافی است اما برای رسیدن به هدف‌هایمان تنها عامل نیست. ما باید به موضوع‌های دیگر هم فکر کنیم. امکانات والیبال ایران قطعا خوب بوده که در این سال‌ها به پیشرفت رسیده و من به این موضوع احترام می‌گذارم.

مربی بلغارستانی گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برای موفقیت قطعاً به یک سرمربی خوب احتیاج است. من نمی‌گویم که آن سرمربی من هستم اما هر شخصی که در قامت سرمربی تیم ملی والیبال ایران باشد،‌ باید بداند که کار سختی دارد و اتفاق خیلی خوبی است که سرمربی شده است.

او در پایان درخصوص اینکه اگر سرمربی تیم ملی شود، برای دیدن بازی‌های لیگ به ایران می‌آید یا خیر گفت: هر مربی حرفه‌ای چه بخواهد در ایران کار کند و چه خارج از ایران باید مسابقه‌اش را تماشا کند و شناخت خوبی از تیم و بازیکنان برسد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید