دین محمدی: شرایط استقلال در آسیا بهتر می شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شرایط لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است. بازیکنان و کادرفنی انگیزه‌ی بیشتری برای حضور و درخشش در لیگ قهرمانان دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیروس دین‌محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط استقلال اظهار کرد: استقلال بازی با سپاهان و نفت تهران را خیلی خوب بازی کرد اما عملکرد جالبی در دیدار با استقلال خوزستان نداشت. استقلال نباید به حریفانش در ورزشگاه آزادی فضا دهد به ویژه تیم‌هایی که بازیکن سرعتی دارند.

وی ادامه داد: استقلال به تیم خوزستانی که بازیکنان سرعتی زیادی دارد، بیش از حد فضا داد و همین باعث شد آن‌ها بتوانند به راحتی صاحب موقعیت شوند. عملکرد دفاعی بازیکنان این تیم نیز تعریفی نداشت و مدافعان استقلال اشتباهات زیادی داشتند. کادر فنی تصمیم گرفته بود به حسین حسینی که هم جوان است و هم در دوره‌ای که ملوان حضور داشت و در لیگ برتر فیکس بازی می‌کرد، فرصت بازی دهد. این دروازه‌بان جوان نیز در دیدار مقابل نفت و سپاهان خوب عمل کرد اما در این دیدار، روی گل اول مقصر بود.

هافبک سابق استقلال ضمن تمجید از جوان‌گرایی علیرضا منصوریان تصریح کرد: اگر منصوریان بتواند استفاده از جوانان را ادامه دهد و به ۱۱ نفر اصلی خود دو یا سه بازیکن باتجربه مانند چپاروف و تیموریان را اضافه کند، نتیجه بهتری خواهد گرفت. استقلال ترکیب جوانی دارد و این از لحاظ دوندگی زیاد خوب است اما کافی نیست، باید از بازیکنان باتجربه نیز استفاده کند تا این بازیکنان بتوانند در لحظه‌های حساس نتیجه بازی را به نفع استقلال تغییر دهند.

دین‌محمدی درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با السد قطر نیز بیان کرد: السد تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما شرایط لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است. بازیکنان و کادرفنی هم انگیزه‌ی بیشتری برای حضور و درخشش در لیگ قهرمانان دارند و هم از حمایت بیشتر هواداران بهره خواهند برد. مطمئن باشید شرایط آبی‌پوشان پایتخت در آسیا فرق خواهد کرد و به طور حتم بهتر خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان درباره احتمال گرفتن سهمیه آسیا و قهرمانی استقلال در لیگ شانزدهم نیز گفت: با بازی که استقلال روز گذشته انجام داد، کار خود را برای کسب عنوان قهرمانی خیلی سخت کرد. شکست دیروز این تیم مقابل استقلال خوزستان حتی کسب سهمیه آسیا برای فصل بعد را نیز دشوار کرد زیرا مدعیان زیادی در لیگ امسال هستند اما باید ببینیم چه می شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید