کاپیتان تیم ملی افغانستان در آستانه پیوستن به پیکان

خبر انتقال فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان به تیم پیکان قطعی به نظر میرسد و این بازیکن تا پایان هفته با تیم پیکان قرار داد امضا خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با وجود این که مجید جلالی سرمربی پیکان در نشست خبری روز گذشته قبل از دیدار با صبای قم درباره حضور کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان صحبت به میان آورده است، بهنام مددی مدیر رسانه ای باشگاه پیکان تهران مذاکرات جدی با شایسته و پیوستنش به تیم پیکان را تایید کرد.

بهنام مددی گفت: روند مذاکرات میان باشگاه و فیصل شایسته تا کنون خوب پیش رفته است و در حال حاضر کارهای اداری این انتقال در جریان است.هم مربی و هم مدیر برنامه های فیصل شایسته نیز در این خصوص به توافق رسیدند در حال حاضر هم کارهای روند انتقال به نامه نگاری و خرید بلیط برای حضور شایسته در تهران رسیده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فیصل شایسته تا پایان هفته قرار دادش نهایی خواهد شد.

مدیر مطبوعاتی باشگاه پیکان در خصوص حضور شایسته در تمرینات آزمایشی باشگاه پیکان نیز گفت: شایسته قرار نیست در تست تمرینی باشگاه شرکت کند. ما از سبک بازی شایسته شناخت کامل داریم. گروه آنالیز و کادر فنی باشگاه بازهای شایسته را تماشا کردند. ما امیدواریم که شایسته از لحاظ فنی بتواند برای تیم پیکان موثر باشد. این اتفاق خوبی است و میتواند راه ارتباط خوبی بین فوتبال دو کشور باشد. هواداران افغان هم از حضور شایسته در این تیم نیز استقبال خواهند کرد. ما نیز امیدواریم که باشگاه پیکان میزبان خوبی برای کاپیتان محبب تیم ملی فوتبال افغانستان باشد.

منبع: وبسایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید