اشک های مارادونا در مراسم تجلیل توسط ناپولی

اسطوره آرژانتین دیروز در ناپولی مورد تجلیل قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جشن سی امین سالگرد اولین قهرمانی ناپولی در لیگ ایتالیا، مارادونا و سیانی در سالن تئاتر سن کارلو در شهر ناپولی مورد تجلیل قرار گرفتند. یکی از حاضران خطاب به مارادونا فریاد زد: دیگو یک شخصیت مردمی است. نباید او را به سالنی  می آوردید که قیمت بلیط هایش ۳۰۰ یوروست.

مارادونا هم با شوخ طبعی همیشگی خود گفت :قطعا اگر پله بخواهد به یک سالن تئاتر برود قیمت بلیط هایش ۲۰۰ یورو خواهد بود. او همیشه پائین تر از من است.

اسطوره فوتبال آرژانتین در بخش دیگری از صحبت هایش به رفاقتش با فیدل کاسترو و هوگو چاوز صحبت کرد:گاهی می توانستم هشت ساعت با آنها صحبت کنم و خسته نمی شوم. هیلاری کلینتون و ترامپ را نه درک می کنم و نه دوست دارم که درک کنم.

مارادونا در مورد خاطره خود در مورد جدایی از بارسلونا اظهار داشت: گاسپارت به من دو پیشنهاد داد که دستمزدم را دو برابر کند اما برایم توپ مهمتر از پول بود.

بخش جالبی از صحبت های مارادونا در مورد پسرش جونیور بود. دیگو سالها از این که او را به عنوان پسرش بپذیرد امتناع می کرد. مارادونا که احساساتی شده بود اظهار داشت:از تو عذرخواهی می کنم که سی سال حاضر نشدم تو را به عنوان پسرم بپذیرم.من را ببخش. هرگز تو را ترک نخواهم کرد.

در این مراسم هم تیمی های سابق مارادونا در ناپولی، خبرنگاران، خواننده ها و بازیگران مختلف حضور داشتند. رینا، کایخون و اینسینیه  از ترکیب ناپولی و ده لائورنتیس، مدیر ناپولی هم در این مراسم حضور داشتند. ده لائورنتیس در این مراسم گفت: زمانی که دیگو مشکلات مالیاتی خود را در ایتالیا حل کند، سفیر ما در این کشور خواهد بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

دیدگاه تان را بنویسید