قوچان نژاد: فرقی نمی‌کند من گل بزنم یا کسی دیگر مهم برد است

مهاجم ملی‌پوش کشورمان که ستاره بلامنازع این هفته هرنفین در لیگ برتر هلند بود موفقیت تیمش را مهمتر از گلزنی خود عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا قوچان نژاد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این هفته از لیگ برتر هلند و در بازی مقابل دن هاج که هر دو گل هرنفین را به ثمر رساند.

رضا در مصاحبه با سایت باشگاه هرنفین گفت: من یک بازیکن معمولی هستم و این اتفاق فقط در همین هفته افتاد. من در خدمت تیم هستم و نمی‌توانم هر هفته برای هرنفین گلزنی کنم. اینکه اگر من در هر بازی گلزنی کنم یا سام لارسون و آلبر زنی این کار را کنند برای من تفاوتی ندارد و من در خدمت تیم هستم.

وی افزود: در این بازی من تصمیم جدی داشتم تا گلزنی کنم. در بازی مقابل دن هاخ من گلزنی کردم و سام لارسون و آلبر زنی در بازی‌ها قبل این کار را کرده بودند. مهمترین مسئله این است که ما به هم همکاری کنیم تا تیم موفق شود. اگر ما این روند را ادامه دهیم گل‌ها به استقبال ما خواهند آمد. ما به هم دیگر نیاز داریم در این بازی این همکاری بارز بود. گل او خود را با کمک آلبر به ثمر رساندم و گل دومم را به کمک سام زدم.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان درباره گل اولش گفت: شما می‌دانید که زشت‌ترین گل‌ها بهترین آنهاست. این گل از زاویه خوبی به ثمر رسید اما مهمترین چیز این است که بازیکن در زمان و مکان مناسبی قرار گرفته باشد تا زمانی که توپی به سوی دروازه حریف شلیک شود باید مهاجم آماده باشد تا توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید