گلبال مردان ایران در رده سوم جهان

گلبال مردان ایران در آخرین رده‎بندی فدراسیون بین‎المللی ورزش نابینایان (IBSA) در سال ۲۰۱۶ جایگاه سومی خود را حفظ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در تازه‌ترین رده‎بندی اعلام شده فدراسیون بین‎المللی ورزش نابینایان (IBSA)، برزیل جایگاه نخست خود را در این رده‌بندی حفظ کرد و پس از آن لیتوانی و ایران قرار دارند. چین، ترکیه، آمریکا، سوئد، فنلاند، کانادا و جمهوری چک در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفته‌اند.

در بخش زنان نیز باز هم برزیل در جایگاه نخست قرار دارد. چین، ترکیه، آمریکا، ژاپن، روسیه، کانادا و استرالیا  هم در رده‌های دوم تا هشتم قرار دارند.

تیم‎های گلبال ایران در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک که در ریو برگزار شد، حضور نداشتند.‌

* ترکیب دوومیدانی‌کاران اعزامی به مسابقات جهانی اردیبهشت مشخص می‌شود

سرپرست انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولان از مشخص شدن ترکیب تیم‌های جوانان و بزرگسالان به مسابقات جهانی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

بهمن رضایی در این خصوص گفت: تیم ملی در سال 1395 اردو و مسابقاتی ندارد و اردوهای تیم ملی بعد از تعطیلات سال جدید آغاز خواهد شد. مسابقات لیگ باشگاهی دوومیدانی نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که در کنار این رقابت‌ها انتخابی تیم ملی بزرگسالان و جوانان را نیز برای شرکت در مسابقات جهانی برگزار خواهیم کرد و در پایان این مسابقات ترکیب تیم ملی مشخص خواهد شد.

سرپرست انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: بعد از انتخابی تیم ملی بزرگسالان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات جهانی لندن و تیم جوانان برای حضور در مسابقات جهانی سوییس مشخص خواهد شد.

وی همچنین از تعداد بیشتر بانوان اعزامی به این رقابت‌ها خبر داد و افزود: براساس رکوردهایی که مشخص کردیم کمیته پارالمپیک اجازه داده تا نفر پنجم در فهرست اعزام قرار گیرد و امیدوارم با توجه به تمرینات ملی‌پوشان، تیم اعزامی به مسابقات جهانی لندن بیشتر از نفرات اعزامی به پارالمپیک ریو باشد.

منبع: کمیته ملی پارالمپیک

دیدگاه تان را بنویسید