فرکی: حضور کاظمی در ماشین‌سازی کار را برای ما سخت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: من چندین بار به تعطیلات و برنامه لیگ برتر اعتراض کردم اما کسی اهمیتی به آن نداد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  حسین فرکی در کنفرانس پیش از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی به دلیل اتفاقاتی که برای ما پیش آمد در زمان مشخص شده برگزار نشد، که ما از این موضوع آسیب دیدیم، چون تمام برنامه‌های‌مان برای نیم‌فصل دوم به‌هم ریخت. البته برای تعطیلات نیم‌فصل حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد که اوضاع تیم ما را تغییر داد و نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید استراحت کنیم.

وی افزود: وضعیتی که داریم آغاز نیم‌فصل دوم را برای‌مان سخت کرده است، اما در هر صورت تیم ما آماده دیدار فردا برابر تیم پرطرفدار و باسابقه ماشین‌سازی است. بازی فردا اهمیت زیادی دارد. من در دوران بازیگری‌ام مقابل این تیم قرار گرفتم و خاطرات خوبی از آن دارم. شرایط هر دو تیم برای دیدار فردا تقریباً برابر است، اما نتایج دو تیم در نیم‌فصل نخست نتوانسته رضایت آنان را جلب کند و به همین خاطر امتیاز این بازی دو یا سه برابر برای هر کدام از تیم‌ها محسوب می‌شود.

سرمربی تیم سایپا خاطر نشان کرد: اگر در دیدار فردا بتوانیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم شرایط‌مان در جدول رده‌بندی بهتر خواهد شد. همچنین ماشین‌سازی هم می‌تواند خودش را از قعر جدول بالا بکشد. شرایط این بازی با دیدارهای نیم‌فصل نخست متفاوت است و دو تیم تغییرات زیادی را به خود دیده‌اند. در هر صورت ما آماده انجام یک بازی خوب مقابل یک تیم خوب هستیم، که حضور فرهاد کاظمی نیز کار را برای تیم ما سخت‌تر می‌کند.

فرکی در مورد نتایج ضعیف تیمش در نیم‌فصل نخست لیگ برتر گفت: از کیفیت بازی تیمم ناراضی نیستم، اما ما تغییراتی را داشته‌ایم که باید کمی زمان به ما بدهند تا بتوانیم نتیجه تغییرات‌مان را ببینیم. من 80 درصد از عملکرد تیمم راضی‌ام، اما نتایجی که گرفتیم اصلاً راضی‌کننده نبوده است. 

وی در مورد تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما چندین بار به این موضوع اعتراض کردیم، اما اهمیتی به آن ندادند. اکثر تیم‌ها در حال حاضر نزدیک به هم حرکت می‌کنند و در نقل‌وانتقالات هم جابه‌جایی‌ها نمی‌تواند تأثیر چندان زیادی داشته باشد. در حال حاضر همه به دنبال نتیجه‌گیری هستند و کسی اهمیتی به بازی زیبا نمی‌دهد. 

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: من امسال بیشتر به دنبال جوان‌گرایی بودم که امیدوارم این جوان‌گرایی در نیم‌فصل دوم نتیجه بدهد. 

فرکی با اشاره به آلودگی هوای تبریز در روزهای گذشته تأکید کرد: برنامه و وضعیت فوتبال ما به طوری است که نمی‌توان در آن تصمیم گرفت و هر تصمیمی تبعاتی به دنبال دارد. اگر مشکلی برای یک هوادار پیش‌بیاید نمی‌توانیم جواب خانواده او را بدهیم و فوتبال هم ارزش به خطر انداختن جان افراد را ندارد، ولی در هر صورت امیدوارم بازی فردا بدون مشکل برگزار شود. 

وی در مورد ورودی و خروجی‌های تیمش در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفت: مسعود حسن‌زاده از تیم ما جدا شده است. او بازیکن بزرگی است، اما هر بازیکن بزرگی هم ممکن است روزی نتواند خواسته‌های کادر فنی تیمش را برآورده کند، اما جدایی او به نفع هر دو طرف است. حامد لک و محمدرضا خلعتبری هم که به تیم ما پیوسته‌اند نمی‌توانند در دیدار فردا ما را یاری کنند. 

سرمربی تیم سایپا در خاتمه گفت: کوروشی به دلیل محرومیت نمی‌تواند ما را یاری کند، اما بازیکن مصدومی مقابل ماشین‌سازی نداریم. 

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید