گران قیمت ترین بازیکن تاریخ استقلال کیست؟

استقلالی ها در حالی برای استخدام تیموریان دست به کار شده اند که این بازیکن در پایان لیگ سیزدهم گران قیمت ترین قرارداد تاریخ را با این باشگاه امضا کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آندو تیموریان یکی از بازیکنانی که مورد توجه سرمربی استقلال قرار گرفته است و قرار است این بازیکن به جمع آبی ها برگردد تا فوتبالش را در این باشگاه به پایان برساند.

جالب است که بدانید آندرانیک تیموریان در لیگ سیزدهم قراردادی به ارزش 2 میلیارد و 350 میلیون تومان با استقلال امضا کرد که این قرارداد گران قیمت ترین قرارداد تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود اما این بازیکن بابت 640 میلیون از بدهی معوقه اش از این باشگاه به کمیته انضباطی شکایت کرده بود. این اتفاق در حالی افتاده که معمولا بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس که ادعا دارند به باشگاه های خود تعصب دارند حاضر نمی شوند شکایت کنند اما آندو در لیگ سیزدهم این کار را انجام داد و البته درنهایت در ازای دریافت رضایت نامه اش شکایت خود را از این باشگاه پس گرفت.

حالا آندو ادعا می کند که برای استقلال هیچ قید و شرط مالی ندارد ولی او در 2 فصل حضورش در  این تیم با مشکلاتی با مدیریت وقت روبرو شد و باید دید آیا این بار حاضر می شود با بی پولی استقلال خود را وفق دهد یا بازهم حضور او جنجالی خواهد شد.

منبع: ورزش 3

دیدگاه تان را بنویسید