کاشانی:سوء تفاهمات میان کی روش و برانکو حل می شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:سوء تفاهمات میان کی روش و برانکو با درایت مسئولان فوتبال برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جعفر کاشانی درباره بازگشت ملی پوشان پرسپولیس اظهار کرد:به نظرم برانکو باید سعه صدر نشان می داد تا ملی پوشان دچار مشکل نشوند. تیم ملی جایگاه خاصی دارد و هویت ملی فوتبال کشورمان محسوب می شود. همه بازیکنان دوست دارند در تیم ملی باشند.به هر حال با درایت مسئولان فوتبال سوء تفاهمات میان برانکو و کی روش برطرف می شود. اگر  تیم ملی زیر نظر یک کمیته تیم ملی قرار بگیرد دیگر شاهد این اختلافات نخواهیم بود. 

وی در ادامه عنوان کرد: ملی پوشان پرسپولیس بازیکنان بزرگ ملی هستند.ما باید ارزش ملی مان را در همه زمینه ها حفظ کنیم. این موضوعات سوء تفاهماتی است که باید با سعه صدر با آن برخورد شود.هفت بازیکن پرسپولیس سرمایه ملی هستند و بازیکنان یک باشگاه بزرگ محسوب می شوند. امیدوارم که به ارزش هایمان بها بدهیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه امروز سالگرد تولد زنده یاد همایون بهزادی بود گفت:خدا رحمتش کند.امیدوارم یک روز وقتی من رفتم برایم تولد بگیرید. پرسپولیس باید دارای تالار افتخارات باشد تا سوابق بزرگان پرسپولیس در این تالار جمع آوری شود همچنین بازیکنان پرسپولیس باید بدانند پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس را بر تن می کنند.

کاشانی درباره مشکل حق امضای طاهری گفت: این مشکلات حل شدنی است. امیدوارم شرایط برای تداوم این مدیریت که به دنبال آرامش و همبستگی بوده است به وجود بیاید. باشگاه پرسپولیس بزرگ است و روی فرهنگ جامعه تاثیرگذار است.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: هواداران و پیشکسوتان هویت باشگاه را تشکیل می دهند .همه ما باید همفکر باشیم و به پیشرفت تیم ملی کمک کنیم. تیم ملی از بازیکنان پرسپولیس و استقلال تشکیل شده است و هر زمانی که سرخابی ها قدرتمند بودند، تیم ملی هم نتایج خوبی گرفته است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه تان را بنویسید