پورموسوی: جدایی زهیوی، بیت سعید و طیبی قطعا منتفی است

سرمربی استقلال خوزستان گفت: با دستور استاندار و با توجه به پولی که به بازیکنان داده می شود جدایی زهیوی، بیت سعید و طیبی منتفی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیروس پورموسوی درباره رسیدن پول به باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: با مساعدت شورای شهر امروز یک میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز خواهد شد. حدود یک میلیارد دیگر هم طی یکی دو روز آینده به باشگاه خواهد رسید و با این پول به تمام بازیکنان پول می دهیم تا مشکلاتشان تا حدودی حل فصل شود. 

وی درباره آخرین وضعیت زهیوی، بیت سعید و طیبی خاطرنشان کرد: باشگاه های سپاهان و استقلال تهران نامه زده اند اما باشگاه ما در این باره باید تصمیم بگیرد. با توجه به پولی که به باشگاه رسیده است و دستور استاندار مبنی بر اینکه به هیچ وجه رضایتنامه داده نشود جدایی این بازیکنان قطعا منتفی است و آنها در استقلال خوزستان می مانند. 

سرمربی استقلال خوزستان درباره خرید بازیکن جدید بیان داشت: فعلا می خواهیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم و به آنها پول لازم را بدهیم. بعدا درباره جذب بازیکن تصمیم میگیریم. هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده و چیزی دیر نشده است. خود ما هم هنوز در کادر فنی پولی دریافت نکرده ایم و ابتدا می خواهیم بچه ها پول بگیرند. انشالله نوبت ما هم می رسد. 

پروموسوی در پایان گفت: روز پنجشنبه با تیم پیکان بازی دوستانه خواهیم داشت. تا بیستم دی ماه در تهران می مانیم و اردو برگزار می کنیم.

منبع: کاپ

دیدگاه تان را بنویسید