پیشنهاد وزیر ورزش برای گرفتن میزبانی رقابت‌های جهانی کشتی 2019

در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی، وزیر ورزش از اخذ میزبانی رقابت‌های جهانی 2019 حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته با حضور در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی در جریان آخرین وضعیت و برنامه‌های این فدراسیون قرار گرفت.

سلطانی‌فر همان روزهای ابتدایی به‌دست گرفتن سکان وزارت ورزش و جوانان با رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی دیداری دو جانبه داشت و در جریان رقابت‌های مرحله نهایی لیگ کشتی نیز به سالن مسابقات آمد و حدود 2 ساعت در کنار رسول خادم به تماشای مسابقات نشست تا در عمل نشان دهد حمایت ویژه‌ای از ورزش اول ایران دارد.

سلطانی‌فر روز گذشته نیز در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی حاضر شد و ضمن اطلاع از آخرین وضعیت کشتی ایران، به رییس فدراسیون کشتی پیشنهاد داد برای گرفتن میزبانی مسابقات جهانی کشتی در سال 2019 تلاش کند. هم‌چنین وزیر ورزش تاکید کرد از همه توان خود برای گرفتن این میزبانی حمایت خواهد کرد که این موضوع با استقبال اعضای هیات رییسه فدراسیون کشتی و رسول خادم همراه بود و به تصویب اعضا رسید.

وزیر ورزش در این جلسه هیات رییسه اظهار کرد: نگاه ما به کشتی به عنوان ورزش پر طرفدار و و ریشه‌دار ایران باید عمیق و وسیع باشد. در توسعه کشتی در جهان، سهم ایران باید بیش‌تر از همه باشد. من با فرستادن متخصصان و مربیان به کشورهایی که زمینه و اشتیاق دارند بسیار موافقم این که در کشتی و تکواندو ما بتوانیم مربیان خود را به کشورهای مختلف بفرستیم و ایرانی‌ها بتوانند در این بخش کار کنند موافق هستم.

سلطانی‌فر در ادامه گفت: هر چه فدراسیون کشتی بتواند کشتی را در دنیا مطرح کند و در کشورهای مختلف توسعه بدهد به نفع کشور و ورزش کشتی است و هر چه تعداد کشورهایی که قهرمانان خود را به المپیک می‌فرستند بیش‌تر باشد برای حفظ کشتی در این بازی‌ها موثرتر است. از خادم برای برنامه‌ریزی و وقت زیادی که برای فدراسیون و جامعه کشتی کشور می‌گذارد تشکر می‌کنم و یکی از برنامه‌های خوب فدراسیون توجه به قهرمانان و پیشکسوتان ارزشمند این رشته است. بها دادن به آن‌ها و حضورشان در کمیته‌های مختلف فدراسیون، برای این رشته یک سرمایه بزرگ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید