مس شهر بابک به عنوان دومین تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

جماران ورزشی؛ هفته سی‌ویکم لیگ آزادگان امروز (شنبه، ۶ تیر) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها نساجی با سه گل از سد نفت و گاز گچساران گذشت و مس شهر بابک برابر نیروی زمینی پیروز شد تا صعود این تیم هم پس از نساجی قطعی شود.

نساجی در پایان این هفته با ۶۶ امتیاز صدرنشین است، مس شهر بابک با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۵۱ امتیاز در رده سوم است.

در انتهای جدول، داماش گیلان با ۱۴ امتیاز در قعر جدول است. نود ارومیه با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جای دارد و شهرداری نوشهر با ۲۶ امتیاز در رتبه شانزدهم است.

نتایج هفته ۳۱ لیگ یک:

شهرداری نوشهر یک - یک مس کرمان

هوادار ۴ - یک داماش گیلان

پارس جنوبی جم ۲ - صفر نود ارومیه

پالایش نفت بندرعباس صفر - صفر صنعت نفت آبادان

نفت و گاز گچساران صفر - ۳ نساجی مازندران

مس شهر بابک یک - صفر نیروی زمینی

فرد البرز ۲ - یک سایپا

آریو اسلامشهر ۲ - صفر بعثت کرمانشاه

مس سونگون یک - یک شناورسازی قشم

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.