رئال مادرید (۴)۲-۱(۳) بایرن مونیخ

همان همیشگی؛ مادرید با کامبک دقیقه آخری در فینال لیگ قهرمانان اروپا + عکس و ویدیوی گل ها

رئال مادرید با یک بازگشت باشکوه مقابل مونیخی ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ در آخرین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو به مصاف بایرن مونیخ قرار گرفت و با پیروزی ۲ بر ۱ مقابل شاگردان توخل به فینال رسید‌

مهم ترین موقعیت بازی دقیقه ۱۳ روی شوت وینیسیوس ایجاد شد که ضربه او به تیر خورد و در برگشت هم نویر توپ رودریگو را مهار کرد. دقیقه ۲۸ هری کین روی یک شوت سرضرب و دیدنی دروازه لونین را تهدید کرد اما این ضربه به کرنر رفت. غفلت مدافعان بایرن و ارسال وینی نزدیک بودبه صورت مستقیم وارد دروازه شود که نویر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۵ باز هم روی همکاری برزیلی های مادرید این تیم می توانست به گل برسد اما ضربه رودریگو با اختلاف کم به بیرون رفت. روی ضربه آزاد رودریگو و چند دقیقه بعد شوت وینیسیوس بازهم نویر به داد باواریایی ها رسید و با واکنش زیبا مانع فروپاشی دروازه اش شد. برخلاف جریان مسابقه روی یک حرکت و شوت دیدنی آلفونسو دیویس دقیقه 69 گل اول را برای بایرن مونیخ زد. خیلی زود روی شوت ناچو و برخورد توپ به پای مدافع بایرن دروازه نویر باز شد اما در بازبینی صحنه مارسینیاک خطای ناچو را روی کیمیش گرفت و گل مردود شد. روی شوت وینی نویر اشتباه مهلکی انجام داد و توپ از دستانش خارج شد و خوسلو دروازه را باز کرد تا کار به تساوی 1-1بکشد. به مانند سال های اخیر بازهم دقایق آخر زمان کامبک رئال رسید و خوسلو روی اشتباه مدافعان بایرن دقیقه ۹۱ گل دوم را زد.

بازی رفت دو تیم 2-2 به پایان رسید.

دورتموند با شکست پاری سن ژرمن راهی فینال شد.

دیدار نهایی 12 خرداد در ومبلی انگلیس برگزار می شود.

 

 

کارلو آنچلوتی

بایرن مونیخ رئال مادرید بایرن مونیخ رودریگو

بایرن مونیخ رئال مادرید بایرن مونیخ سرژ گنبری دنی کارواخال

بایرن مونیخ رئال مادرید بایرن مونیخ وینیسیوس جونیور لایمر

بایرن مونیخ رئال مادرید بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت رودریگو

بایرن مونیخ

توماس توخل

بایرن مونیخ رئال مادرید بایرن مونیخ تونی کروس هری کین

دیدگاه تان را بنویسید