هفته ۲۶ لیگ برتر

صدرنشینی موقت پرسپولیس 10 نفره با دبل اورونوف

پرسپولیس با درخشش اورونوف موقتا صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ در ادامه هفته 26 ام لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه وطنی میهمان نساجی بود و با درخشش و دبل اورونوف 3 امتیاز مهم این دیدار خارج از خانه را به دست آورد تا موقتا صدرنشین شود. شاگردان اوسمار از دقیقه 60 به دنبال اخراج رفیعی ده نفره شده بودند. تک گل بافندگان را نیز هوشمند به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

ترکیب نساجی

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

گل اول پرسپولیس: اولین حمله نسبتا جدی پرسپولیس منجر به گل شد. اورنوف ستاره این روزهای پرسپولیس با شوتی محکم چسبیده به خط محوطه جریمه دروازه را فروریخت. دروازه بان نساجی روی این شوت عملکرد مناسبی نداشت.

در دقیقه 50 سروش رفیعی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیم میزبان با انگیزه بیشتری برای جبران تلاش کند. با توجه به کارتی که سروش در نیمه اول گرفته بود، اوسمار می توانست او را بین دو نیمه تعویض کند.

گل اول نساجی: در دقیقه 60 هوشمند با شوتی محکم در شرایطی که بیرانوند تنها نظاره گر بود کار را به تساوی کشاند.

گل دوم پرسپولیس: در شرایطی که نساجی با توجه به داشتن یک یار بیشتر بر بازی مسلط بود، فرار اورنوف با سرعت زیاد پرسپولیس را به گل دوم رساند.

دیدگاه تان را بنویسید