نکونام به باد گیر داد!

نکونام باد را یکی از علل عملکرد ضعیف تیمش در بازی مقابل تراکتور دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی تراکتور و استقلال در تبریز که بدون گل مساوی شد، گفت: در نیمه اول باید کار را تمام می کردیم باید با کمترین موقعیت در چنین بازی هایی گل بزنی و کار را تمام کنی.در یکی دو صحنه در ضد حمله موقعیت داشتیم اما دقت در پاس کم داشتیم اما تراکتور با تعویض هایی که انجام داد بازی شرایط دیگری پیدا کرد. تراکتور تیم پر مهره ای است و دیدید که در نیمکت هم بازیکنان خوبی داشت.

نکونام گفت: تا الان بچه‌ها شاهکار کردند این بازیکنان را باید طلا گرفت بازیکنان ما را با تیم های دیگر مقایسه کنید در چهار تیم برتر و حتی پایین تر بیشتر از ما یار دارند. تیم ما صدر جدول است چون تمرکز روی کار خودمان است قهرمان هفته آخر مشخص می شود و بازیکنان و هواداران ما باید سرشان بالا باشد. چند بازیکن را از دست دادم حسینی را نداشتیم و بخاطر دانیال اسماعیلی فر حسینی را محروم کردند.

سرمربی استقلال درباره عملکرد داور بازی گفت: آقای حیدری خوب قضاوت کرد ولی ۲ سه تا صحنه که حریف را تحت فشار قرار داشت از فشار درآورد، من فوتبالیست متوجه میشم که این حرکات داور یعنی چه. از نتیجه ناراحتم برای تیم های بزرگ خوب کار کردیم تمرکزمان روی ۲ بازی آینده است.

وی همچنین گفت: در مورد اتفاق خوبی که برای آینده استقلال افتاده باید گفت به چیزی که حقش بود رسید. ما از پرسپولیس و سپاهان و تراکتور کمتر هزینه کردیم سر ما کلاه گذاشتند گفتند آنها را محروم می کنند نکردند گفتند امتیاز کم می‌کنند نکردند. هر سال این اتفاقات برای استقلال می‌افتد. عارف آقاسی را بخاطر ۲ میلیارد نگرفتیم.

دیدگاه تان را بنویسید