هفته ۲۵ام لیگ برتر

تراکتور 0-0 استقلال؛ تعارف صدر به رقیب در تبریز!

استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر 2 امتیاز حساس را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استقلال در یکی از بازی های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور بود که این بازی نه چندان جذاب و سرد با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

با این تساوی استقلال 54 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی شد.

در ادامه و از ساعت 19:30 پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم می روند که پیروزی قرمزها می تواند آن ها را به صدر برساند.

تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

نیمه اول

استقلال بازی را بهتر شروع کرد و اولین موقعیت گلزنی نیز نصیبش شد که شوت محمدی را پورحمیدی با واکنشی مناسب دفع کرد. در ادامه تراکتور خودش را پیدا کرد و صاحب یکی دو ضربه کرنر شد که البته سودی برای این تیم نداشت. در دقیقه 22 ضربه محمدی به صورت شجاع خلیل زاده باعث مصدومیت مدافع ملی پوش تراکتور شد تا بازی برای دقایقی متوقف شد. بازیکن استقلال نیز کارت زرد گرفت. در شرایطی که چمن ناهموار ورزشگاه یادگار به دو تیم اجازه بازیسازی چندانی نمی داد، موقعیت گل خاصی در نیمه اول مشاهده نشد.

نیمه دوم

دو تیم بازی را پر فشار آغاز کردند تا سرعت بازی نسبت به 45 دقیقه اول بیشتر شود. با این حال باز هم موقعیت جدی رقم نمی خورد و پورحمیدی و حسینی کم کار ترین بازیکنان بودند. دقیقه 69 تیر دروازه تراکتور روی ضربه شروع مجدد مهرداد محمدی به لرزه درآمد. دقیقه 81 مسابقه تراکتور دو موقعیت پیاپی گلزنی داشت که با تکل خوب مرادمند و البته فرصت سوزی حسینی توپ در نهایت به خالدآبادی رسید.

در نهایت این بازی سرد و کسل کننده با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

 

 
تیم نتیجه نتیجه تیم
شمس آذر 2 1 پیکان
هوادار 2 1 صنعت نفت
تراکتور 0 0 استقلال تهران
مس رفسنجان     گل گهر
ذوب آهن     نساجی
استقلال خوزستان     ملوان
آلومینیوم اراک     فولاد
پرسپولیس     سپاهان

دیدگاه تان را بنویسید