ایران ۴-۱ تایلند

میزبان به 4 میخ کشیده شد؛ قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا +عکس و ویدیوی گل ها

تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتسال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا 2024 از ساعت 14:30 در بانکوک آره نا مقابل تایلند میزبان بازی ها قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید و قهرمانی سیزدهم خود را جشن گرفت.

ایران در نیمه نهایی با ازبکستان دیدار کرد و در وقت های معمول و اضافی بازی با نتیجه 3-3 متوقف شد و در ضربات پنالتی 5 بر 4 به برتری رسید و فینالیست شد. تایلند هم با شرایطی مشابه شاگردان شمسایی پا به دیدار نهایی گذاشت. میزبان مقابل تاجیکستان 3-3 به تساوی رسید و در ضربات پنالتی  پیروزی 6 بر 5 را کسب کرد.

ایران خیلی زود و در دقیقه 1 توسط کریمی به گل رسید. در حالی که تایلند تلاش می کرد گل تساوی را به ثمر برساند و بازی را در اختیار گرفته بود سعید احمد عباسی آقای گل بازی ها توانست با یک ضربه زیبا گل هشتم خود در این رقابت ها و گل دوم ایران را به ثمر برساند. در بیشتر دقایق این بازی تایلند میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت اما عملکرد خوب باقر محمدی دروازه بان تیم ملی مانع از فروپاشی دروازه ایران شد.

در نیمه دوم نیز تایلند با اتکا به شرایط میزبانی توپ و میدان را در اختیار گرفت و 6 دقیقه بعد از شروع بازی توسط سورنویچیان کاپیتان این تیم به گل اول رسید. با این حال خیلی زود حسن زاده کاپیتان ایران گل خورده را جبران کرد و ایران را 3 بر 1 پیش انداخت. در حالی که تایلند برای جبران نتیجه پاورپلی کرده بود، باقر محمدی دروازه بان ایران با یک ضربه دقیق دروازه حریف را برای بار چهارم باز کرد.

ازبکستان میزبان جام جهانی با پیروزی مقابل تاجیکستان در ضربات پنالتی سوم شد. افغانستان هم توانست اتفاق تاریخی را رقم بزند و در پلی آف سهمیه جام جهانی را بگیرد.

 گل اول ایران به تایلند توسط مهدی کریمی

گل دوم ایران به تایلند توسط سعید احمدعباسی

گل اول تایلند به ایران توسط سورن‌ویچیان

گل سوم ایران به تایلند توسط حسن زاده

گل چهارم ایران به تایلند توسط محمدی

 

تیم ملی فوتسال ایران علی اصغر حسن زاده

تیم ملی فوتسال ایران باقر محمدی

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران

دیدگاه تان را بنویسید