شمسایی: برای قهرمانی هم قسم شده ایم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همه بازبکنان و کادر فنی هم قسم شدیم برای قهرمانی در آسیا و شاد کردن دل مردم ایران به میدان برویم.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس؛ وحید شمسایی در گفت و گو با فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در تایلند، اظهار داشت: بعد از مسافت طولانی حدودا ۲۳ ساعته سرانجام به بانکوک تایلند رسیدیم و با توجه به سفر و خستگی راه می‌طلبید که یک تمرین عرق گیری داشته باشیم و اولین تمرین خود را در سالن اصلی که قرار است ۳ بازی اول را در آن انجام دهیم برگزار کنیم.
 
سرمربی تیم ملی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی گفت: همانطور که اطلاع دارید مسلم اولاد قباد با مصدومیتی که داشت با کمک پزشکان آماده شد ولی امروز در کنار تیم نبود. البته با نظر پزشکان کارهای بدنی انجام داد. خدا را شکر همه بازیکنان خوب و سلامت هستند و ان‌شاءالله همه آماده برای بازی با افغانستان در روز پنج شنبه می‌شویم.
 
شمسایی همچنین در مورد تیم افغانستان گفت: افغانستان با دوست خوبم و همکارم مجید مرتضایی در این سالها پیشرفت خوبی داشته و بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته است. همه مربیان حاضر در تایلند از این تیم به نیکی یاد می‌کنند چون پیشرفت زیادی در این سالها داشته اما برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم.
 
وی در ادامه گفت: بازیکنان باید بدانند برای رسیدن به هدفی که هم قسم شدیم که همان شاد کردن دل مردم و قهرمانی در آسیاست؛ جلوی هر حریفی بهترین باشند و با قدرت ظاهر شوند. تیم افغانستان نسبت به بازی‌های کافا ۱۱ تغییر و نسبت به بازی‌های مقدماتی ۹ تغییر داشته؛ البته تمام بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم. آنها از اوایل فرودین در تایلند حضور دارند و بازی‌های زیاد تدارکاتی در اینجا داشتند و برای ما قابل احترام هستند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید