عطایی: رئیس سابق فدراسیون نمی خواست برخی بازیکن ها در تیم ملی باشند!

بهروز عطایی درباره دلایل کنار رفتنش از هدایت تیم ملی والیبال توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بهروز عطایی، سرمربی تیم فولاد سیرجان شنبه شب پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر والیبال درباره سکوتش پس از کنار رفتن از هدایت تیم ملی والیبال، گفت: تنها دلیلی که در این مدت مصاحبه نکردم به دلیل این بود که فشاری که روی من در این مدت بود را با مصاحبه نکردن، کنترل کنم و سعی کردم درگیر کارم باشم و ارتباطی به رسانه‌ها نداشت.

وی درباره قهرمانی فولاد سیرجان، اظهار داشت: کار خیلی سختی بود، قهرمان شدن ابزار خودش را می‌خواهد. این یک اصل در ورزش است که همه تیم‌هایی که در این سال‌ها قهرمان شده‌اند، تیم‌های بسیار قدرتمندی بوده‌اند ولی تیم‌های قدرتمند زیادی هم بوده‌اند که موفق نشدند. ما هم نیاز داشتیم که تیم قدرتمندی داشته باشیم. تیم خیلی خوبی هم داشتیم البته رقبای خیلی خوبی هم داشتیم.شهداب ۵ بازیکن المپیکی داشت و اینطور نبود که تفاوت زیادی بین ما و آنها باشد. ما اما خیلی خوب بودیم و ثبات تیم ما در لیگ خیلی با اهمیت بود. در ۳۰، ۳۱ بازی در لیگ، ۲۶ برد داشتیم. این عملکرد فوق‌العاده بود. در پلی‌آف هر ۶ بازی را بردیم. در برخی از بازی‌ها هم اگر استراحت به بازیکنان نمی‌دادیم هم برنده می‌شدیم.

عطایی درباره کنار رفتنش از تیم ملی والیبال پس از المپیک توکیو، تصریح کرد: تغییراتی پس از المپیک در نگاه فدراسیون حاصل شد، من به عنوان سرمربی مجری سیاست‌های فدراسیون هستم. اراده ریاست فدراسیون این بود که برخی بازیکنان باسابقه نباشند، اما با رفتن من این نظر تغییر کرد. امیدورام اشتباهات گذشته اتفاق نیفتد و تیم ملی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال، افزود: کادر فنی فعلی تیم ملی مربیان خوبی هستند و آرزو می‌کنم والییال ایران، اعتباری که داشته است را حفظ کند و در جهت ارتقای آن حرکت کند.

وی درباره اینکه آیا با قهرمانی فولادسیرجان، تلخی کنار رفتن از تیم ملی را فراموش می‌کند، گفت: آن تلخی همیشه در خاطرم خواهد ماند و چیزی نیست که بخواهد فراموش شود ولی امیدوارم روند والیبال به سمتی باشد که همه ما از آن لذت ببریم.

دیدگاه تان را بنویسید