اولین لیست تیم ملی والیبال با پائز اما با سرمربی گری اکبری!

تیم ملی والیبال ایران اولین اردوی خود تحت نظر سرمربی جدید را بدون حضور او برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و با توجه به این‌ که این رقابت‌ها آخرین ایستگاه کسب بلیت حضور در المپیک پاریس است، اهمیت این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته دو چندان شده است.

موریس موتا پائر سرمربی برزیلی– فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران لیست نفرات دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی تحت نظر خود را اعلام کرد که اسامی نفرات به شرح زیر است:

علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد، علیرضا فراهانی، متین احمدی، علی شفیعی، امیررضا سرلک، علی زارع، یوسف کاظمی، امیرحسین صداقت، مهدی رضایی، مبین نصری، علیرضا عبدالحمیدی، علی حق‌پرست، آرمین افشین‌فر، امیرحسین ساداتی، آرمان صالحی، مهران توانا.

نکته عجیب درباره نخستین اردوی تیم ملی والیبال با سرمربی جدید، غیبت پائز در این اردو است. طبق اعلام فدراسیون والیبال، با هماهنگی پائز قرار است پیمان اکبری هدایت این مرحله از اردو را برعهده داشته باشد و نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و امیر ملک‌زاده به عنوان مربی، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور نیز به عنوان اعضای کادرفنی در این اردو حاضر خواهند بود. بازیکنان تیم‌های فینالیست لیگ برتر ایران و لژیونرها نیز در مراحل بعدی تمرینات، پس از پایان مسابقات و استراحت با نظر سرمربی تیم می والیبال به اردو دعوت خواهند شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید