سه امتیاز حیاتی بارسا در لالیگا/ تساوی دوباره منچستریونایتد

بارسلونا با پیروزی مقابل لاس پالماس جایگاه خود در رده دوم جدول لالیگا را تثبیت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته سی‌ام لالیگا با برگزاری ۴ بازی در روز شنبه پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی بارسلونا به سختی از سد لاس‌پالماس گذشت. در نخستین بازی سویا در خانه ختافه به یک پیروزی سخت و ارزشمند در راه بقا در لالیگا رسید. سرخیو راموس تک گل سویا را در دقیقه ۵ و در روز تولد ۳۸ سالگی خود به ثمر رساند.

بارسلونا هم در خانه و به سختی با گل دقیقه ۵۹ رافینیا مقابل لاس پالماس به برتری یک بر صفر رسید. این در حالی بود که میهمان از دقیقه ۲۴ با اخراج بازیکنش ۱۰ نفره شده بود.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

آلمریا ۰ - ۳ اوساسونا

والنسیا ۰ - ۰ مایورکا

3 امتیاز از دست شیاطین پرید!

هفته سی‌ام لیگ جزیره با برگزاری ۷ بازی آغاز شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد و چلسی مقابل رقبای خود متوقف شدند و امری و پوستج‌اغلو رقابت بر سر آخرین سهمیه را داغ نگه داشتند.  لیگ جزیره در بازگشت از فیفادی با همان جذابیت همیشگی آغاز شد و در بازی اول نیوکاسل در حالی که تا دقیقه ۷۷ با نتیجه ۳ بر یک از وستهم در خانه عقب افتاده بود، موفق شد در ۱۳ دقیقه پایانی بازگشتی معجزه‌آسا رقم بزند و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود.

استون‌ویلا و تاتنهام هم رقابت بر سر رتبه چهارم را ادامه دادند و شاگردان امری با ۲ گل از سد ولورهمپتون گذشتند و تاتنهام در خانه به سختی و با گل دقایق پایانی سون توانست با نتیجه ۲ بر یک از لوتون تاون عبور کند. اما چلسی برتری ۲ گله مقابل برنلی قعر جدولی و ۱۰ نفره را به راحتی از دست داد و به یک امتیاز بسنده کرد. در آخرین بازی هم منچستریونایتد در فرگی تایم و در خانه برنتفورد به گل برتری رسید اما یک دقیقه بعد و در دقیقه ۹۷ میزبان گل تساوی را به ثمر رساند تا یونایتد در جایگاه پنجم بماند.

سامان قدوس از دقیقه ۸۷ برای برنتفورد وارد زمین شد و روی تنها گل تیمش اثرگذاری داشت.

ناتینگهام فارست ۱ - ۱ کریستال پالاس

شفیلد یونایتد ۳ - ۳ فولام

بورنموث ۲ - ۱ اورتون

 

دیدگاه تان را بنویسید