یک رکورد تاریخی دیگر به نام کریستیانو رونالدو

رونالدو حالا در دوران فوتبالش به بیش از 800 پیروزی دست یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته گذشته تیم فوتبال النصر عربستان با پذیرش شکست مقابل العین امارات در ضربات پنالتی، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این حذف در حالی رقم خورد که بازی در طول 120 دقیقه، با برتری 4-3 النصر خاتمه یافته بود و بخاطر نتیجه بازی رفت بود که کار در مجموع مساوی شد و پنالتی ها حکم به حذف تیم پرستاره النصر داد.

این برد بی اثر در جریان مسابقه برای النصر اما حاوی یک رکورد ماندگار برای کریستیانو رونالدو بود. به گواه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال، پیروزی النصر مقابل العین، پیروزی شماره 800 کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه ای اش بود. یعنی او با پیراهن تیم های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس، النصر و تیم ملی پرتغال، به 800 پیروزی دست یافته و از این حیث رکورددار است. البته که بیشتر این پیروزی ها در طی 9 سال حضور او در مادرید و در جمع کهکشانی ها حاصل شده است.

رونالدو همچنین با 125 پیروزی، در لیگ قهرمانان اروپا هم رکورددار است. نزدیک فرد به رونالدو از لحاظ تعداد پیروزی در مسابقات حرفه ای، لیونل مسی است که با 713 پیروزی در رده دوم این فهرست قرار دارد.

رکوردشکنی های رونالدو اما ادامه دار بود و او جمعه شب و در جریان پیروزی 1-0 النصر مقابل الاهلی در لیگ عربستان، پنجاهمین گل خود برای النصر را در پنجاه و هشتمین بازی برای این تیم به ثبت رساند. رونالدو در حال حاضر با 22 گل زده، بهترین گلزن لیگ عربستان محسوب می شود.

دیدگاه تان را بنویسید