روایت دردناک مادر آریانا از مرگ تلخ دخترش

مادر آریانا ولی نژاد به شدت نسبت به کوتاهی مسئولان در انجام خدمات درمانی دخترش انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مادر آریانا ولی نژاد دوچرخه سوار جوان کشورمان که اخیرا دچار سوختگی شد، صحبت های دردناکی مطرح کرده که جای تامل و البته مهمتر از آن رسیدگی مسئولان را دارد. گزیده صحبت های مادر و دایی او که با روزنامه اعتماد مصاحبه کرده اند را می خوانید.

مادر آریانا

متاسفانه دختر من اول در بیمارستان بدون امکانات و کثیف عشایر خرم‌آباد بستری بود‌. البته پرسنل که امکاناتی نداشتند وضعیت بیمارستان افتضاح بود.‌

سه‌شنبه صبح دخترم در اصفهان بود. در آن یک روز تست‌ عفونت دختر من مثبت شد البته‌ نوع سوختگی، انفجار بود و غیرقابل بازگشت بود. به من چیزی نگفته بودند و من امیدوار بودم.

مهران رشیدی، دایی و مربی آریانا

در سطح نوجوانان تمام مسابقاتش با بزرگسالان بود و مدال هم گرفت. آدم‌هایی که آن زمان مسوولیت داشتند به خصوص مربی وقت تیم ملی کوهی شد مقابل آریانا! چون شاگردهای او را پشت سر می‌گذاشت. نمی‌دانید چه تقلب‌هایی که نکردند و حتی من را محروم کردند. مربی وقت تیم ملی با همکاری فدراسیون چون شاگردهای خودشان با زد و بند انتخاب می‌شدند اجازه موفقیت به آریانا نمی‌دادند.

در بیمارستان خرم‌آباد به جای ملحفه پلاستیک زباله سیاه زیر زخم باز آریانا پهن کرده بودند! یک بخشی ایزوله در شهر ما نیست یعنی چی که در شهر دوتا پرستار نباشد تا آریانا را پانسمان کند؟ من و دختردایی‌اش آریانا را پانسمان کردیم چون پرسنل نداشتند! می‌گفتند ملحفه کثیف می‌شود از پلاستیک سیاه استفاده کردند! به ما می‌گفتند صدتا ملحفه می‌آوردیم به آنها می‌دادیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید