ملوان ۱-۱ استقلال

استقلال همچنان دور از خانه زور برد ندارد!

استقلال و ملوان در لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال ملوان و استقلال تهران در انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با تساوی 1 بر 1 تمام شد.

استقلال با این تساوی 36 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. این در حالی است که استقلال در بازی های خانگی رکورد 100 درصد برد را دارد اما در بازی های خارج از خانه عملکردی معمولی داشته و نتوانسته بردهای خود را ادامه دهد.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا بردبار، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

گزارش بازی:

در دقیقه 1 فرار رضا جعفری از سمت چپ محوطه جریمه و پاس به عقب او را بردبار با شوت محکم زد که توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 31 ارسال مهدی پور از کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر ایمان سلیمی را مدافعان ملوان برگشت دادند که در ادامه هم ضربه سر سیلوا توپ را به حامدی فر رساند تا موقعیت خطرناک برای استقلال حفظ شود که برخورد این هافبک آبی پوش با مدافع حریف صحنه مشکوک به پنالتی را رقم  زد. در دقیقه 33 شوت بلانکو دقت لازم را نداشت و با فاصله راهی اوت شد. در دقیقه 40 پاس در عمق روزبه چشمی نزدیک بود استقلال را به گل برساند که ضربه بلانکو در موقعیت تک به تک از مقابل دروازه ملوان عبور کرد و تبدیل به گل نشد. در آغاز نیمه دوم بازی بدون موقعیت پیگیری شد تا اینکه در دقیقه 65 سلیمانی گل اول ملوان را زد اما تنها یک دقیقه بعد ماشاریپوف بازی را به تساوی کشاند.

IMG_20240222_191700_940

گل اول استقلال توسط ماشاریپوف

گل اول ملوان به استقلال توسط محمدرضا سلیمانی

استقلال تهران ملوان بندرانزلی استقلال ملوان بندرانزلی گوستاوو بلانکو

استقلال تهران ملوان بندرانزلی استقلال ملوان بندرانزلی جلال الدین ماشاریپوف

استقلال تهران ملوان بندرانزلی استقلال ملوان بندرانزلی ایمان سلیمی

استقلال تهران ملوان بندرانزلی استقلال ملوان بندرانزلی جلال الدین ماشاریپوف

دیدگاه تان را بنویسید