جام جهانی فوتبال ساحلی

ایران 5-3 تاهیتی| جشنواره گل‌های زیبا در امارات برای صدرنشینی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی با پیروزی مقابل تاهیتی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جنگ صدرنشینی بین تیم های فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی از ساعت 20:30 آغاز شد و ایران با نتیجه 5-3 حریف سرسختش را شکست داد. دو تیم دو دیدار قبلی خود مقابل آرژانتین و اسپانیا را پیروز شده بودند و ایران با این پیروزی صدرنشینی اش را قطعی کرد. این دیدار یک تماشاگر ویژه هم دارد: جیانی اینفانتینو رئیس فیفا.

در وقت اول ایران بیشتر صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های جدی هم به وجود آورد اما دو فرصت اصلی گلزنی ایران یکی توسط مدافعان تاهیتی از روی خط برگشت داده شد و دیگری هم به تیر دروازه خورد.

در وقت دوم با وجود بازی بهتر ایران تاهیتی روی ضد حمله به گل رسید. حمله ناموفق ایران با پرتاب دروازه بان تاهیتی همراه شد و قیچی برگردان بازیکن این تیم دروازه ایران را فرو ریخت.

پس از این گل ایران سراسر حمله شد اما باز هم تاهیتی از تک موقعیتش استفاده کرد و به گل دوم رسید. این گل نیز با قیچی بغل بازیکن تاهیتی به ثمر رسید.

در لحظات پایانی وقت دوم، شوت بهزادپور با سایش به سر مدافع تاهیتی تغییر جهت داد و گل اول ایران به ثمر رسید.

در وقت سوم شوت بسیار زیبای میرجلیلی دروازه بان ایران بازی را به تساوی کشاند و دقیقه ای بعد شوت میرجلیلی باز هم با تغییر جهت به گل تبدیل شد.

تیم از هم پاشیده تاهیتی باز هم در دفاع متزلزل نشان داد و نادری با ضربه سر دروازه را روی اشتباه مدافع این تیم باز کرد.

اشتباه همیشگی بازیکنان ایران در انجام خطاهای بی مورد تاهیتی را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد و این تیم به گل سوم رسید.

قیچی برگردان فوق العاده مختاری روی یک ضربه کرنر ایران را به گل پنجم رساند. ایران در ادامه می توانست گل ششم را به راحتی بزند، اما خودخواهی مانع از این اتفاق شد.

ایران در نهایت این بازی را 5-3 برد تا در یک چهارم نهایی به مصاف امارات میزبان برود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید