نیمار و خسارت 100 میلیون یورویی به الهلال

ستاره برزیلی خط حمله الهلال تا مدت ها نمی تواند به دلیل مصدومیت، تیمش را همراهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نیمار ستاره برزیلی همیشه غایب تیم الهلال عربستان است که دومین فوتبالیست گران قیمت دنیا به شمار می آید. نیمار جونیور، 4 آگوست 2023 با الهلال قرارداد امضا کرد ولی تا یک ماه به دلیل مصدومیت برای آبی های ریاض بازی نکرد و 7 بازی را در بدو ورودش به تیم از دست داد.

اما این پایان ماجرای نیمار 100 میلیون یورویی نبود. کاپیتان تیم ملی برزیل 3 ماه پیش در روزهای فیفا و در بازی تیم ملی کشورش رباط پاره کرد تا شوک بزرگی را به سعودی ها وارد کند. نیمار به دلیل این مصدومیت، برای مدت 194 روز از میادین دور خواهد بود و 27 بازی الهلال را در این مدت از دست می دهد.

بدین ترتیب نیمار از زمان امضای قرارداد با الهلال تا بازگشت به میادین نزدیک به یک سال غایب است و یک فصل را از دست داده و در این مدت 12 ماه عربستانی ها به او 100 میلیون یورو بدون فایده پرداخت کردند.

نیمار در حال حاضر زیر نظر پزشکان باشگاه الهلال مشغول سپری کردن دوران مصدومیت خود است و انتظار می رود که در تابستان 2024 و با شروع فصل جدید رقابت های باشگاهی، بتواند به میادین برگردد و برای الهلال به میدان برود. به این ترتیب، او قطعا رقابت های کوپا آمریکا را هم از دست خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید