خشم رونالدو از رفتار عجیب پسرش در زمین مسابقه+عکس

کریستیانو رونالدو از رفتار شب گذشته پسر خود حسابی ناراحت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته، مراسم تقدیر از بازیکنان تیم زیر 13 ساله های النصر با حاشیه دور از انتظاری همراه بود. پس از این که تیم زیر 13 ساله های النصر موفق شد با درخشش رونالدو جونیور(پسر ستاره پرتغالی خط حمله بزرگسالان النصر)، قهرمانی در رقابت های لیگ زیر 13 ساله های عربستان را به دست بیاورد، باشگاه النصر تصمیم گرفت از این بازیکنان تقدیر کند.

به نوشته سایت گل، این ستاره های آینده، دیشب از سوی باشگاه دعوت شده بودند تا این موفقیت اخیر را در حضور بازیکنان تیم بزرگسالان النصر و هواداران این تیم در ورزشگاه خانگی خود و پیش از آغاز دیدار مقابل الفتح در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان جشن بگیرند. این بازیکنان نوجوان از تونل بیرون آمدند و مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفتند و به افتخار آن ها، آتش بازی هم در ورزشگاه انجام شد. سپس آن ها صف کشیدند تا با ستارگان تیم النصر که در زمین حاضر بودند دست بدهند.

نوجوانان النصر که به رهبری رونالدو جونیور موفق به کسب این افتخار شده بودند، همگی هم پشت سر او پا به زمین گذاشتند و انتظار می رفت که این چهره شناخته شده، دست دادن با ستاره ها را شروع کند اما او از ابتدای صف فاصله گرفت و برخلاف بقیه هم تیمی هایش، با ستاره های تیم بزرگسالان النصر دست نداد و با فاصله نسبت به دیگران، به حرکت خود ادامه داد. این اتفاق غیرمنتظره، کریستیانو رونالدو را غافلگیر کرد و باعث شد تا او در همان لحظه، چیزی به پسرش بگوید و نسبت به این مسئله اعتراض کند. رونالدو جونیور هم به پدرش نگاه می کند و متوجه حرف او می شود اما ترجیح می دهد به حرکت خود ادامه دهد و درنهایت بدون دست دادن، این مسیر را به پایان برساند.

رونالدو و پسرش 1

دیدگاه تان را بنویسید