مغانلو: هدف ما شاد کردن دل پاک شما بود

مهاجم کمتر به بازی گرفته شده تیم ملی در پستی اینستاگرامی از افسوس و حسرت جام ملت ها گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شهریار مغانلو با توجه به درخشش خیره کننده‌ای که در مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر در دوره بیست و سوم داشت، در لیست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و یکی از ۲۶ بازیکنی بود که تیم ملی را در تورنمنت جام ملت‌های آسیا همراهی کرد.

مغانلو در بازی اول تیم ملی مقابل فلسطین با توجه به دیر اضافه شدن سردار آزمون در ترکیب اصلی قرار گرفت و در بازی‌های بعدی هم فرصت کمی پیدا کرد که مهم‌ترین آنها مصاف برابر قطر بود که با توجه به قامت بلند خود وارد زمین شد تا به همراه رضا اسدی روی توپ‌های هوایی جریان مسابقه را تغییر دهد.

با این حال مغانلو هم مانند سایر بازیکنان تیم ملی در گلزنی مقابل قطر ناکام ماند تا تیم ملی در آستانه شکستن طلسم ۴۸ ساله از دستیابی به این هدف مهم در فوتبال ملی ناکام بماند.

این مهاجم ارزشمند تیم فوتبال سپاهان که حالا چند روز دیگر باید در دیدار حساس مقابل الهلال به میدان برود و یکی از مهره‌های کلیدی تیمش به شمار می‌رود چند روز مانده به این مسابقه با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران تیم ملی عذرخواهی کرده و نوشته که تمام آرزوی بازیکنان تیم شاد کردن قلب‌های پاک مردم بوده که تو و سایر بازیکنان تیم ملی در انجام این ماموریت ناموفق بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید