رویای سرمربی قطر برای دبل قهرمانی در جام ملت های آسیا

سرمربی تیم ملی قطر از اردن به عنوان یک حریف قوی یاد کرد و از سختی فینال مقابل این تیم گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فینال جام ملت های آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ فردا بین تیم های ملی فوتبال قطر و اردن برگزار خواهد شد.

مارکس لوپس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر در نشست خبری پیش از این بازی گفت: حریف سختی را پیش رو خواهیم داشت، تیم ملی اردن در این مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار بود و بازیکنان خوبی دارد.

وی افزود: فشار روی تیم ملی قطر بیشتر از فشار روی اردن نیست، ما برای خودمان بازی می‌کنیم، از فوتبال لذت می‌بریم و هواداران را سرگرم می‌کنیم و تا این لحظه به هدف خود در مسابقات نرسیده‌ایم و باید عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

او ادامه داد: اردن تیمی توسعه یافته است و مربی فوق‌العاده‌ای دارد، امیدوارم در آینده نیز این پیشرفت ادامه داشته باشد. در بازی فردا نیز سبک بازی خود را حفظ خواهیم کرد و با شجاعت و روحیه بالا برای رسیدن به نتیجه و کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد.

مربی قطری‌ها گفت: بازیکنان قطر از ماشین ساخته نشده‌اند، طبیعی بود در برخی مسابقات شاهد افت سطح آنها باشیم، این اتفاق برای همه تیم ها رخ می‌دهد و ما نگران این افت نیستیم.

لوپس ادامه داد: درست است که ما در دقایق پایانی مقابل ایران عقب‌نشینی کردیم و آنها چندین موقعیت برای گلزنی داشتند، اما در عین حال موقعیت‌هایی هم برای رسیدن به گل‌های بیشتر داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال روز به روز در حال پیشرفت است، گواه آن این است که نسخه فعلی شاهد حذف تیم‌هایی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا بود که کاندیدای کسب عنوان قهرمانی بودند،

 

دیدگاه تان را بنویسید