عمر السومه: سوریه دیدار سختی با ایران دارد

مهاجم سابق تیم ملی سوریه برای بازگشت به تیم ملی کشورش اعلام آمادگی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ عمر السومه یکی از بازیکنانی است که جای خالی‌اش در تیم ملی فوتبال سوریه به‌شدت احساس می‌شود. او یک ماه قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا از بازی‌های ملی خداحافظی کرد ولی گفت حاضر است از این تصمیمش منصرف شود و دوباره به تیم ملی برگردد.

السومه گفت: حاضرم از تصمیمم درباره خداحافظی از تیم ملی صرف نظر و دوباره با فدراسیون فوتبال سوریه همکاری کنم. خداحافظی‌ام تنها یک واکنش بود و دوست داشتم من هم در شادی صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا شرکت کنم. برای موفقیت کشورم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم حاضرم با کمال میل به میدان بروم.

او ادامه داد: با دعوت‌نشدن به تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا احساس کردم به من ظلم شد. با این حال به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذارم. از عمر خربین تشکر می‌کنم که بعد از زدن گل پیروزی به من احترام گذاشت.

السومه درباره دیدار با ایران در دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به روزنامه الشرق گفت: سوریه دیدار سختی با ایران دارد اما فکر می‌کنم سرمربی تیم می‌تواند راه‌ها را به روی خط حمله ایران ببندد. ترسی از نمایش تیم در کارهای دفاعی ندارم. از نظر روحی هم تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و ان‌شاء‌الله عملکرد خوبی برابر ایران خواهیم داشت. می‌خواهم به بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه قبل از بازی با ایران توصیه‌ای داشته باشم و آن اینکه از این بازی لذت ببرند. این باعث می‌شود از زیر فشار خارج شوند و به پیروزی دست پیدا کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید