بازگشت ستاره خلافکار به اولدترافورد

بازیکن سابق منچستریونایتد که قرضی به ختافه رفته می تواند به تیم باز گردد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گرینوود پس از شکایت نامزدش از او به اتهام آزار فیزیکی و ضرب و شتم و آزار جنسی دیگر فرصتی برای حضور در ترکیب منچستریونایتد پیدا نکرد. 

این باشگاه در طول تابستان بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که قصد ادامه همکاری با این بازیکن را ندارد و او در پنجره نقل و انتقالاتی با امضای قراردادی قرضی و تا پایان فصل جاری راهی ختافه تا فرصت حضور در میدان را داشته باشد. 

درخشش این ستاره انگلیسی در ترکیب ختافه باعث شد که توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله اتلتیکو مادرید و بارسلونا به او جلب شود و حتی نمایندگانی از هر دو باشگاه برای تماشای بازی او از نزدیک و بررسی شرایطش راهی ورزشگاه شدند. 

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که شرایط در منچستریونایتد به‌صورت کامل تغییر کرده است و آنها حالا بازگشت گرینوود به این باشگاه را محتمل می‌دانند و قصد دارند تصمیم‌گیری درباره آینده او را به مدیر ورزشی جدیدشان محول کنند. 

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که او هرگز دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت اما به نظر می‌رسد که عملکرد درخشانش در ترکیب ختافه باعث تغییر نظر مدیران یونایتد شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید