رد اتهام جعل امضا به خطیر

رأی پرونده ادعایی عضو سابق هیئت مدیره استقلال درخصوص جعل امضا و اثرانگشت وی رد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یکی از پرونده های عجیبی که باشگاه استقلال در روزهای گذشته با آن درگیر بود، بحث مربوط به شکایت یکی از اعضای هیئت مدیره، از دیگر مدیران باشگاه بود. در واقع علیرضا خانی مدعی بود که آبی ها در ماجرای یک قرارداد برای اجاره منزل مسکونی، امضا و اثر انگشت او را جعل کرده اند.

در همان زمان بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای به این موضوع واکنش نشان داد و اطلاعیه ای را صادر کرد. این باشگاه مدعی شد که به دلیل خودداری خانی از امضای این اجاره نامه، آنها متممی را به قرارداد اضافه کرده و فرشید سمیعی بجای خانی، این قرارداد را امضا کرده است.

از دیگر ادله باشگاه استقلال این بود که پیش از این، صورت جلسه ای در هیئت مدیره تصویب شده که پس از مدیرعامل، هر کدام از اعضای هیئت مدیره می تواند امضای دوم را پای برگه های قراردادی مربوط به باشگاه را امضا کند و این امضا تنها مختص علیرضا خانی نبوده که وی مدعی شده بجای وی امضا صورت گرفته است.

با این حال، خانی با طرح شکایتی در دادگاه فرهنگ و رسانه، مدعی شد که علی خطیر و فرشید سمیعی امضا و اثرانگشت وی را جعل کرده اند که اکنون نیز رأی این پرونده صادر و مشخص شد که این ادعا از اساس اشتباه بوده و مدیران استقلال مرتکب هیچ تخلفی نشده اند.

قاضی این پرونده بعد از بررسی شکایت عضو پیشین هیئت مدیره، با استناد به متممی که در قرارداد آمده و در آن اشاره شده که سمیعی به جای خانی قرارداد را امضا می‌کند، شکایت را وارد ندانست و قرار منع تعقیب را برای خطیر و سمیعی صادر کرد.پس از این موضوع خانی اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کرد.

گفته می شود که با صدور رأی این پرونده، مدیران استقلال برای اعاده حیثیت و اتهامی که خانی به آنها زده، قصد دارند تا شکایت متقابلی را از عضو سابق هیئت مدیره آبی ها ثبت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید