ذوق زدگی مانه از سیل پیام های تبریک!

ستاره سنگالی النصر از حجم زیاد پیام های تبریک ازدواج ذوق زده شده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سادیو مانه برای اولین بار از زمان ازدواج با عایشه تامبا مصاحبه کرده است. این ستاره سنگالی در مراسمی که 7 ژانویه در شهر داکار برگزار شد، با شریک عاطفی خود ازدواج کرد.

این رابطه تا زمان عروسی آن‌‌‌‌‌ها در اوایل این هفته مخفی نگه داشته شده بود. مانه پس از این مراسم اعتراف کرد که دریافت پیام تبریک‌های زیاد او را در آستانه شروع جام ملت‌های آفریقا بسیار خوشحال کرده است.

مانه گفت: "راستش را بخواهید از این واقعیت که حتی رئیس جمهور هم به من تبریک گفت، بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم همه مردم به من تبریک گفته‌اند و برای من آرزوی موفقیت کرده‌اند، بنابراین خوشحالم و امیدوارم که آینده خوبی داشته باشم."

این بازیکن 31 ساله پیش از شروع مسابقات جام ملت‌های آفریقا گفت: "ما از تمام چیزهایی که در انتظارمان است آگاه هستیم. می‌دانیم که آسان نخواهد بود، اما مسلم است به آنجا می‌رویم و هر کاری از دستمان بر بیاید برای سربلندی تیم و هواداران انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم قهرمانی را تکرار کنیم و سعی داریم که این عنوان را حفظ کنیم. مهمتر از همه، فکر می‌کنم که بازی اول بسیار تعیین کننده خواهد بود. کامرون، گامبیا و گینه هم تیم‌های خوبی هستند اما ما هم سنگال هستیم. سعی خواهیم کرد حداکثر کار را انجام دهیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید