مدیرعامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه: امکانات می‌خواهیم نه حمایت مالی

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه از لزوم حمایت از این تیم گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  «افشین حسنی» در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال بعثت گفت: در فصل ۱۴۰۲، چهار تیم در رده‌های سنی متفاوت در لیگ های کشور داریم که سرآمد همه تیم بزرگسالان بعثت کرمانشاه است که به همت کادر فنی و بازیکنان باغیرتمان در حال حاضر در صدر جدول گروه ۲ هستیم؛ گروهی که به عنوان گروه مرگ از آن یاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: سه‌شنبه همین هفته با شهرداری همدان در کرمانشاه بازی داریم که بازی مهمی برای ما است و جایگاه تیم را در رتبه یک جدول تثبیت می‌کند. از تمامی هواداران عزیز و پیشکسوتان دعوت می‌کنیم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند. حضور تماشگران دلگرمی بزرگی برای بازیکنان است. به بازیکنان قول داده‌ام که اگر نیم فصل را با قهرمانی تمام کنند ۳۰ درصد به قرارداد کل بازیکنان اضافه می‌کنیم و با حمایت هواداران و پیشکسوتان می‌توانیم سه شنبه ما را یاری کنند که سه امتیاز دیگر بگیریم و صدر نشینی خود را تصویر کنیم.

حسنی ادامه داد: تمام همگروه‌های ما که شامل هشت تیم دولتی، کارخانجات و شهرداری ها می‌شوند با هزینه‌های بسیار هنگفت قراردادهای سنگین می‌بندد. منجمله تیم فولاد هرمزگان که در حد یک تیم لیگ یک سرمایه‌گذاری کرده‌اند و با وجود چنین تیم هایی در حال حاضر در صدر جدول هستیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به مشکلات سخت افزاری متعدد در استادیوم آزادی گفت: مشکلات سخت‌افزاری زیادی در استادیوم آزادی وجود دارد و شرایط بازی در این زمین دشوار است. برای صعود یک تیم سخت‌افزار مهم است و وقتی زمین خوب داشته باشیم تیم خوب بازی می‌کند.

حسنی گفت: برای نیم فصل دوم مذاکرات خود را با بازیکنان جدید آغاز کرده‌ایم و می‌توانیم ۶ بازیکن و سه بازیکن آزاد را به تیم اضافه کنیم.

وی افزود: در حال حاضر با دو بازیکن لیگ برتری نیز قرارداد بسته ایم و به زودی به تیم اضافه خواهند شد. بازی‌های لیگ یک نیز زودتر از لیگ ما تمام شد و ما در حال مذاکره با بازیکنان لیگ یکی نیز هستیم که در نیم فصل دوم بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی به جمع تیم اضافه شود.

حسنی هدف خود را صعود به لیگ یک عنوان کرد و افزود: تمام توان ما این است که بتوانیم تیم را به لیگ یک ببریم و این اتفاق نمی‌افتد مگر با حمایت مسوولان، هواداران و تمام دوستانی که می‌توانند در این راه به ما کمک کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید