نکونام: اولی هم پنالتی بود/ بعضی کارشناسان شتیل بگیر هستند

سرمربی استقلال معتقد است تیمش در داوری ضرر دیده و یک پنالتی سوخته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی استقلال در نشست خبری گفت: باورمان نمی‌شد گل خوردیم چون پرسپولیس در نیمه دوم جلو نیامد. بازیکنان زحمت کشیدند و بازی را کنترل کردند. در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. چهره من نسبت به شرایط بازی عکس‌العمل نشان می‌دهد. باز هم می‌گویم با احترام به کارشناسان داور و بنیادی‌فر پنالتی اول باید برای استقلال گرفته می‌شد.

وی با انتقاد از برخی کارشناسان ادامه داد: گروهی از کارشناسان شتیل بگیر هستند که کارشناسی دل بخواهی انجام می‌دهند. نظرم این بود که خطای اول در نیمه دوم پنالتی بود و عکس العملی هم نشان دادیم اما با کارشناسانی که با حب و بغض در مورد تیم من حرف می‌زنند و به مجریان برنامه پیامک می‌دهند که پنالتی استقلال را اینطور کنید، مشکل داریم. برای من این چیزها را فرستاده‌اند و با این مسائل مشکل داریم، وگرنه بازی تمام شد و کسی دیگر نمی‌تواند بحث کند. نظرمان را در کنفرانس می‌گوییم و هر کسی بگوید پنالتی بود یا نبود، دیگر تصمیم بازنمی‌گردد.

نکونام در پایان گفت: تیم من یاد گرفته که بجنگد و خودم هم می‌جنگم. زحمت کشیدیم و به اینجا رسیدیم. نگاه نکنید که در صدر جدول هستیم، امروز دفاع وسط نداشتم. پیمان بابایی پس از مدت‌ها مصدومیت اولین بازی‌اش را انجام داد. تیمم را با هیچ تیمی نمی‌توانید مقایسه کنید، هیچ تیمی به اندازه من و تیمم سختی نکشیده است. واقعاً باید سر تا پای بازیکنان را طلا گرفت و با همه سختی‌ها ایستادند. در استقلال باید همیشه زحمت بکشیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید