تاج خوشحال از انتخاب آقا معلم!

رئیس فدراسیون فوتبال ایران، معتقد است انتخاب مجید جلالی به عنوان Technical Director (مدیر فنی) پیشرفت زیادی برای فوتبال ایران به همراه می‌آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی تاج عصر یک‌شنبه در مراسم معارفه مجید جلالی به عنوان Technical Director با ابراز خوشحالی از انتخاب او برای این سمت گفت: خیلی خوشحالم و این کاری است که می‌پسندم و بقیه هم می‌پسندند. این کار نباید مستلزم مدیران باشد و باید فراتر از آن‌ها باشد. اگر مدیر فدراسیون عوض شد هم این کار باید ادامه داشته باشد. من یک زمانی به فولاد مبارکه رفتم و عضو هیات مدیره کارخانه بودم، تشکیلات کاملا مهندسی و استاندارد داشتند. همه چیز آن‌ها مشخص بود و چیزی فراتر از اختیارم از من نمی‌خواستند. یک آموزش‌هایی دیدم تا در آن پست فعالیت داشته باشم ولی چیزی که مسلم بود می‌گفتیم که خیلی کارها را می‌خواهیم انجام دهیم اما بعدا دیدیم کارهایی که باید طبق برنامه پیش می‌رفت را انجام دادیم.

وی با اشاره به نقش مجید جلالی گفت: ما باید علمی پیش برویم و نقطه شروع و پایان داشته باشیم. ما هر کسی از ما انتقاد دارد را قبلا خودمان گفتیم ولی این بار باید خیلی درست کار را متر کنیم که دقیقا کجای کار هستیم. ارزیابی خیلی مثبتی از این حرکت دارم و معتقدم که بخشی از کشورهای آسیا این کار را انجام می‌دهند و برخی هم به دنبال نتیجه‌گرایی رفته‌اند که خودشان تعابیر مختلفی دارند. به نظرم مسیری که پیش گرفتیم خوب است و بهترین گزینه بود. من خودم با آقای کوزو تاشیما صحبت کردم که آدم استانداردی است و رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن است. بسیار با ما رفیق است و شاید با او بیش از ۱۰ ساعت حرف زدم. جزو ۱۶ نفر تصمیم گیرنده اصلی AFC است. از قبل به من گفته بود اگر می‌خواهید توسعه داشته باشید باید این مسیر را بروید.

تاج پس از پایان مراسم در جمع خبرنگاران درباره این انتصاب گفت: بودجه این کار را AFC و فیفا می‌دهند که باید خرج این کار شود. پولی هم باید خودمان بگذاریم و هتل ما با امکانات خیلی خوب افتتاح می‌شود. ما بودجه ساختمانی را خرج این کار نکردیم و این کمیته بالاتر از بقیه کمیته‌ها قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید