لیگ قهرمانان آسیا| باخت آبرومندانه نساجی به الهلال

تیم فوتبال نساجی با شکست 2-1 مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان در ریاض به مصاف نساجی رفت و در پایان با نتیجه 2-1 پیروز شد.

الهلال با 16 امتیاز صعودش قطعی شده و نساجی هم با 6 امتیاز شانسی برای صعود نداشت.

الهلال: یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، محمد البریک، سلمان الفرج، محمد کنو، میشل، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان و صالح الشهری

نساجی: حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سیداحسان حسینی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید بیگی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران و محمدرضا آزادی.

دقیقه 4 پاس در عمق تماشایی سالم الدوساری در محوطه جریمه نساجی به محمد البریک رسید که پاس در عرض زمینی این بازیکن با پای چپ به مقابل تیرک دوم را میشل با شوت محکم از خط عبور داد و وحید محمدزاده پشت خط توپ را دفع کرد که تلاش او بی‌ثمر بود. دقیقه 34 نیز داور برای میزبان پنالتی گرفت که پس از بازبینی صحنه با VAR نظرش را عوض کرد. در ابتدای نیمه دوم یاسین بونو دروازه بان الهلال جای خود را به حبیب داد. دقیقه 54 روی عملکرد ضعیف خطیر الهلال توسط سالم الدوساری گل دوم را زد. دقیقه 77 ارسال امیرمحمد هوشمند از سمت راست زمین را کالیدو کولیبالی با پشت سر دفع کرد که دفع ناقص او را محمود قائدرحمتی به بهترین شکل و شوت والی استثنایی به زیر طاق دروازه الهلال کوبید تا اختلاف را به حداقل برساند.

Untitled

گل اول الهلال به نساجی توسط میشل دقیقه 4

گل دوم الهلال به نساجی توسط الدوساری دقیقه 54

گل اول نساجی به الهلال توسط قائدرحمتی رحتی دقیقه 77

 

هفته ششم

تیم نتیجه نتیجه تیم
الفیصلی 2 1 شارجه
السد 2 2 نسف
بمبئی سیتی 1 2 ناوباهور
الهلال 2 1 نساجی
نیروهوای 3 2 آلمالیق
الاتحاد     سپاهان
آهال     العین
پاختاکور     الفیحا
استقلال     النصر
پرسپولیس     الدحیل

 

دیدگاه تان را بنویسید