نتایج فوتبال اروپا| ادامه روند بد ناپلی ها/ پیروزی خانگی لیورپول

نتایج مهم امروز فوتبال اروپا را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وایله امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر دانمارک به مصاف لینگبی رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر یاران سعید عزت‌اللهی به پایان رسید. سعید عزت‌اللهی، ملی پوش ایرانی وایله در این دیدار ۸۰ دقیقه حضور داشت و یک کارت زرد در دقیقه ۲۷ دریافت کرد. تک گل وایله در این دیدار را انوگخا در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند.

با این نتیجه وایله ۱۲ امتیازی شد ولی همچنان در رده یازدهم از جدول دوازده تیمی لیگ برتر دانمارک باقی ماند. لینگبی هم با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

 

تیم فوتبال فاینورد در دیداری خانگی برابر آلکمار  پیروز شد و 3 امتیاز را به دست آورد. کویتن تیمبر در دقیقه 24 تک گل پیروزی‌بخش فاینورد را روی پاس علیرضا جهانبخش به ثمر رساند.

علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد برابر آلکمار بازی کرد.

 

در آغاز دیدارهای روز سوم از هفته دوازدهم سری A ایتالیا، ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا میزبان امپولی بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر امپولی به پایان رسید. تنها گل این بازی را ویکتور کوالنکو در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند تا یک پیروزی غیرمنتظره در کارنامه تیم نوزدهم جدول ثبت شود.

 

بازی‌های سیزدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس، پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میهمانش برنتفورد را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در این بازی که سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه 73 به میدان رفت، محمد صلاح دو بار در دقایق 39 و 62 و دیوگو ژوتا در دقیقه 74 برای لیورپول گلزنی کردند. این در حالی بود که داروین نونیس مهاجم اروگوئه‌ای این تیم نیز در دقایق 22 و 27 دو گل زد که VAR آنها را مردود اعلام کرد.

لیورپول با این نتیجه ضمن کسب هشتمین پیروزی‌اش در این فصل، 27 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهترش نسبت به آرسنال، جای توپچی‌های لندن را در رده دوم جدول گرفت. این در حالی است که منچسترسیتی نیز با 27 امتیاز و یک بازی کمتر، به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به هر دوی این تیم‌ها، در صدر جدول قرار دارد. سامان قدوس و یارانش هم با 16 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

 

 

بایر لورکوزن در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود از بایر لورکوزن پذیرایی کرد. لورکوزن در این بازی خانگی توانست با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند. لورکوزن با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آورد ۳۱ امتیازی شد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد. تیم ژابی آلونسو در ۱۱ بازی خود ۱۰ پیروزی را به دست آورده و تنها در یک بازی متوقف شد که آن هم برابر بایرن مونیخ بود.

 

در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لالیگا  بارسلونا میزبان آلاوس بود و در پایان این بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند.

با وجود شروع غافلگیر کننده آلاوس که در اولین دقیقه بازی توسط ساموئل اموردیون دروازه بارسلونا را باز کرد، تیم میزبان توسط روبرت لواندوفسکی گل‌ خورده را جبران کرد. ستاره لهستانی ابتدا در دقیقه 53 و بار دوم در دقیقه 77 لاز روی نقطه پنالتی گل‌های بارسلونا را به ثمر رساند تا این تیم باخت خانگی را به پیروزی تبدیل کند.

دیدگاه تان را بنویسید