تاتنهام ۱-۴ چلسی

فتح دربی لندن برای آبی ها؛ اولین باخت تاتنهام به دست پوچتینو و حوادث!

تاتنهام برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر انگلیس طعم باخت را چشید

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، هیجان‌انگیزترین بازی هفته هم بود؛ دیداری بین تاتنهام و چلسی که آبی‌های لندن با نتیجه ۴-۱ آن را بردند.

اسپرز میزبان بازی را عالی شروع کرد و در دقیقه ۶ هم با شوت دیان کوسولوسکی که به لِوی کولویل برخورد کرده بود به گل نخست رسیدند. در دقیقه ۱۳ هم هئونگ مین سون گل زد که VAR آن را رد کرد. سپس نوبت به رد شدن گل‌های چلسی رسید. ابتدا در دقیقه ۲۱ گل رحیم استرلینگ و سپس در دقیقه ۲۸ گل مویسس کایسدو رد شد. اما در نهایت خطای شدید کریستین رومرو روی هموطنش انسو فرناندس باعث شد یک پنالتی به سود چلسی اعلام شود و رومرو هم کارت قرمز بگیرد. این پنالتی را کول پالمر در دقیقه ۳۵ تبدیل به گل تساوی کرد. در نهایت نیمه نخست پرماجرا و زیبای این دیدار با تساوی خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۵ هم ینوما اودگی اخراج شد تا کار تاتنهام برای پیروز شدن و صدرنشین ماندن در لیگ برتر سخت‌تر شود. از ۹ نفره شدن سرانجام اسپرز ضربه خورد و دروازه‌اش را در دقیقه ۷۵ با گل نیکولاس جکسون باز شده دید. تاتنهام با ۲ بازیکن کمتر برای جبران گل دوم تلاش کرد، اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و حتی در دقایق ۳+۹۰ و ۷+۹۰ جکسون گل‌های دیگری زد تا بازگشت مائوریسیو پوچتینو به خانه اسپرز با پیروزی شیرین تیم او همراه شود.

تاتنهام ۲۶ امتیازی که اولین شکستش را پذیرفت، صدر جدول را به منچسترسیتی ۲۷ امتیازی داد. چلسی هم با ۱۵ امتیاز تیم دهم جدول شد.

دیدگاه تان را بنویسید