حسین عبدی: خوش شانس بودیم عربستان ما را دعوت کرد!

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره تدارکات این تیم قبل از اعزام به جام جهانی گفت: ما بازی‌های خوبی نداشتیم و فقط سال گذشته دو بازی با عربستان برگزار کردیم. خوش‌شانس بودیم که این تیم ما را به دبی دعوت کرد تا با هم بازی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی اندونزی گفت: از بزرگان فوتبال و دوستان عزیزم که امروز قبول زحمت کردند تا به بازیکنان ما روحیه بدهند و احترام خاصی را به مراسم بدرقه ما گذاشتند، تشکر می‌کنم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

وی درباره این موضوع که با وجود همگروهی با برزیل و انگلیس، هیچ وقت ابراز نگرانی نکرده است، تصریح کرد: ما به تیم خودمان مطمئن هستیم مگر اینکه یک اتفاقی بیفتد. ما با درصد خیلی بالایی آمادگی خودمان را حفظ کردیم و با کمترین امکانات و تدارکات نسبت به حریفان‌مان وارد جام جهانی می‌شویم و در آنجا بهترین‌های دنیا حضور دارند و تمام تیم‌ها زیر ذربین هستند. آینده فوتبال دنیا در این تورنمنت‌ها مشخص می‌شود و ما امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیریم. از هر سه تیم هم‌گروه‌مان آنالیز کافی داریم و هر روز تا دیر وقت کار می‌کنیم تا در مسابقات جام جهانی با تمرکز بالا حضور یابیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در پاسخ به این پرسش که بازیکنانش چقدر برای بازی با انگلیس و برزیل به لحاظ روحی و روانی آماده هستند، تصریح کرد: من از روز اول به بازی با انگلیس و برزیل خوش‌بین بودم، چون اگر قرار باشد از گروهی بالا نرویم بهتر است که با بهترین‌ها بازی و تجربه کسب کنیم و اگر قرار است تا انتهای راه جلو برویم بهتر است که با برد از این گروه بیرون بیاییم و این نگاه من به بازیکنان انتقال پیدا کرده است و آنها ترسی از حریفان‌شان ندارند.

عبدی در واکنش به این مسئله که چقدر از تدارکات تیمش تا جام جهانی رضایت دارد، خاطرنشان کرد: ما بازی‌های خوبی نداشتیم و فقط سال گذشته دو بازی با عربستان برگزار کردیم. خوش‌شانس بودیم که این تیم ما را به دبی دعوت کرد تا با هم بازی کنیم. عربستان، قطر، چین و تایلند نتوانستند به جام جهانی صعود کنند که این موضوع نشان می‌دهد، پتانسیل تیم ما خیلی بالاست. ما سناریوی مختلفی داشتیم. سناریوی اول ما این بود که بهترین شرایط را داشته باشیم، سناریوی دوم این بود که تا حدودی شرایط‌مان خوب باشد و سناریوی سوم هم برای ما این بود که هیچ چیزی نداشته باشیم و در همین زمین خاکی پشت سرمان تمرین کنیم. دوستان زیادی به ما کمک کردند و در کنار ما و فدراسیون ایستادند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا باشگاه‌ها همکاری لازم را داشتند؟»، گفت: ما تمام بازیکنانی که خواستیم در اختیار داشتیم و فقط سه بازیکنی را که نیامدند و قبول نکردند، کنار گذاشتیم. تیم ملی شوخی‌بردار نیست و از الان باید به پرچم، مردم و کشورمان احترام بگذارند و این احترام باعث می‌شود که بازیکنان بزرگ شوند. بعد از آن پدر و مادر این بازیکنان آمدند و اظهار پشیمانی کردند. ما گفتیم اگر آمادگی لازم داشتید می‌توانید به تیم اضافه شوند. خوشبختانه چون آنها در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کردند، آماده بودند و الان در تیم حضور دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید