سنگ کاغذ قیچی برای انتخاب پنالتی زن!

بالوتلی و هم تیمی اش برای زدن پنالتی با هم مسابقه سنگ کاغذ قیچی دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته دهم رقابت های سوپرلیگ ترکیه با یک پیروزی برای آدانادمیر اسپور همراه بود. جایی که این تیم با گل ماریو بالوتلی و بریس ام‌بایه نیانگ، توانست با نتیجه سه بر صفر از سد قونیه اسپور عبور کرده و رتبه سوم جدول رده بندی را حفظ کند.

اتفاق جالب این مسابقه به دقایق پایانی آن برمی گشت. جایی که آدانادمیر اسپور در لحظات پایانی مسابقه موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل سوم خود دست یابد که البته ستاره خبرساز ایتالیایی در خلق این صحنه نقش اصلی را ایفا کرد.

از آنجایی که هم بالوتلی و هم ام‌بایه نیانگ یک گل در این مسابقه به ثمر رسانده بودند، برای ایستادن پشت ضربه پنالتی انگیزه های خاصی داشتند و در نتیجه از روش جالب سنگ، کاغذ، قیچی برای تعیین زننده ضربه استفاده کردند.

چندی پیش و در بازی چلسی با آرسنال، کول پالمر و رحیم استرلینگ در حال بحث و مناظره بودند که چه کسی ضربه پنالتی را بزند که انزو فرناندز برای تصمیم گیری مداخله کرد.

اما بالوتلی 33 ساله، رویکرد غیرمتعارف تری را برگزید و او با ام‌بایه نیانگ از روش سنگ، کاغذ، قیچی استفاده کرد که البته بخت با ستاره ایتالیایی یار نبود و مهاجم سنگالی آدانادمیر اسپور پشت این توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

دیدگاه تان را بنویسید