دلخوری جانشین موقت عطایی از استعفای ناگهانی او

جانشین موقت بهروز عطایی معتقد است بهتر بود استعفای او بعد از سه بازی باقی مانده ایران در رقابت های انتخابی رخ می داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا طلوع کیان پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا اظهار داشت: فکر می‌کنم که همه شرایط تیم را می‌دانند. همه در تلاش هستیم تا در صورت امکان اتفاقاتی را رقم بزنیم که به نفع والیبال ایران باشد. همه متحد شدند و باید همبستگی بیشتر شود. خیلی امکان انجام کار فنی وجود ندارد و همین که از تمام توان بازیکنان استفاده کرد تا امتیاز به امتیاز بجنگند و قدر امتیازها را بدانیم، اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

وی درباره عملکرد ملی‌پوشان برابر ایتالیا تاکید کرد: ایتالیا امروز مقداری در بخش دریافت مشکل داشت. با شناختی که از تیم ایتالیا داشتیم سعی کردیم سرویس‌های بهتری بزنیم و به همین خاطر دریافت آن‌ها دچار تزلزل شد. رومانو کاملا و میکلتو تقریباً از کار افتاده بودند ولی اشتباهات بازیکنان ایران بالا رفت و توپ‌هایمان نیز تبدیل به امتیاز نشد. فکر می‌کنم که ایران بازی را در حمله و دفاع به ایتالیا واگذار کرد. در دو ست از ایتالیا عقب بودیم اما توانستیم با آنها برسیم و این جنگندگی خیلی خوب بود.

سرمربی موقت تیم ملی والیبال ایران در رابطه با محرومیت سیدمحمد موسوی تصریح کرد: اول بازی یک شوک به ماه وارد شد و با محرومیت سید محمد موسوی روبرو شدیم. امروز دفاع وسط‌های ایران در بخش حمله خوب نبودند و ایتالیا نیز برنامه خود را روی همین موضوع گذاشته بود. من حتی در طول بازی جای آنها را تغییر دادم. در شروع مسابقه تیم از لحاظ روحی و روانی به هم ریخت. تیم ایران شروع خوبی در ست‌ها ندارد. اول خیلی عقب می‌افتیم و بعد باید به دنبال جبران باشیم.

وی در ادامه گفت: از فردا محرومیت سید نیز تمام می‌شود و به جمع تیم اضافه خواهد شد که قطعاً انرژی بیشتری به بازیکنان خواهد داد. در کل امروز از جنگندگی بازیکنان راضی بودم اما در امتیازات حساس اشتباهاتی داشتیم که متاسفانه نتیجه سه بر صفر شد. نتایج خیلی نزدیک بود اما تیم باید به شکلی بازی کند که در امتیازات آخر عملکرد بهتری داشته باشد و پیروز شود. امیدوارم در دو بازی آینده یعنی مقابل برزیل و کوبا این اتفاق رقم بخورد. این دو تیم به همراه ایتالیا رقابت بسیار سختی دارند که شاید فقط یکی از آنها به المپیک برود. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم و بازیکنان بتوانند از پتانسیل خود استفاده کنند.

طلوع‌کیان درباره استعفای بهروز عطایی نیز گفت: کادر فنی از این موضوع بی‌خبر بود. بعد از استعفای عطایی، دیگر اعضای کادر فنی هم علاقمند به ادامه نبود ولی امکان آن وجود نداشت. تیم ایران در برزیل مثل یک کشتی وسط دریا است و نمی‌توان آن را رها کرد. رئیس فدراسیون والیبال و عطایی در این باره صحبت کردند. البته عطایی قبل از بازی با ایتالیا هم با بچه‌ها خداحافظی کرد. در مجموع از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی نداریم و کاش بعد از این سه بازی چنین اتفاقی می‌افتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در حال حاضر این وظیفه به من محول شده تا تیم به مقصد برسد. قبل از مسابقه نیز یک فضای احساسی ایجاد شد و بازیکنان به سمت عطایی رفتند تا از ایشان رخصت بگیرند. من از عطایی چیزهای زیادی یاد گرفتم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. فقط می‌خواهم بگویم که باید خیلی قدر بزرگان و پیشکسوتان والیبالمان را بدانیم.

وی در پایان گفت: مردم مطمئن باشند که اینجا همه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. مشکلاتی وجود دارد اما سعی می‌کنیم تا آنجایی که ممکن است همدل باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دیدگاه تان را بنویسید