دژاگه: به بازنشستگی فکر نمی کنم

بازیکن اسبق تیم ملی به خداحافظی فکر نمی کند اما در هر تیمی هم نمی خواهد بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اشکان دژاگه که برای تماشای دیدار فولاد و هوادار در ورزشگاه حاضر شده بود، در پایان بازی گفت: در این چند هفته خبر زیاد از من نوشته شده که می‌خواهد فوتبال را تمام کند یا چیزهای دیگر ولی نمی‌دانم این اخبار را از کجا می‌آورند. من از لحاظ بدنی و ذهنی هنوز دوست دارم فوتبال بازی کنم ولی تیمش برایم مهم است و هر جایی نمی‌توانم بازی کنم. من تصمیمی برای تمام کردن فوتبال نگرفتم. 

وی ادامه داد: منظورم این نیست که می‌توانم 100 درصد ادامه دهم. چند پیشنهاد داشتم و با اینکه به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم ولی هر جایی دیگر بازی نمی‌کنم. توکل به خدا، ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

دژاگه در خصوص بازگشت به فولاد نیز گفت: نه، صحبتی در خصوص این موضوع نداشتم. من به خاطر کار شخصی به ایران بازگشتم و قسمت این بود که فولاد در تهران باشد و بتوانم بازی آنها را از نزدیک ببینم.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان گفت: پیشنهادها داخلی بودند و با یک و 2 تیم بیرون از ایران نیز صحبت کردم. من چند سالی از خانواده و فرزندانم دور بودم و الان قسمت بود که کنار خانواده‌ام باشم. من هیچ جا نگفتم که می‌خواهم فوتبالم را به پایان برسانم. نمی‌دانم این اخبار از کجا آمده است.

دژاگه در خصوص اینکه آیا جواد نکونام با او صحبتی کرده است، گفت: خیر.

وی در خصوص شانس تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: من همیشه بازی‌ها را دنبال می‌کنم و هر وقت تیم ملی بازی‌ها را می‌برد، خوشحالم می‌شوم. در این چند سال خیلی اتفاقات رخ داده است مثل اینکه مربی عوض شده. مهمترین چیز آرامش است و فکر می‌کنم تیم ملی در راه خوبی است و بازیکنان خوبی داریم. در کل اروپا،‌ ما افتخار می‌کنیم به برخی بازیکنان و من نمی‌خواهم اسم بیاورم. ما هم برای تیم ملی دعا می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید