سرمربی الهلال: نساجی دونده و مبارز است

سرمربی الهلال عربستان امیدوار است تیمش مقابل تیم دونده نساجی نتیجه خوبی بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نساجی و الهلال از ساعت 19:۳۰ فردا (سه شنبه، ۱۱ مهر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال در نشست خبری گفت: فردا بازی تاریخی را مقابل نساجی در قالب لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم. الهلال به عنوان قهرمان پیشین این مسابقات در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. می‌دانیم که بازی سختی‌ داریم و نساجی تیم بسیار پراشتیاقی است. این بازی دیداری تعیین کننده است و از طرف نساجی فرصتی هم خواهد بود که قابلیت‌هایش را نشان دهد. هنوز زمین و کیفیت آن را ندیده‌ام. امیدوارم شرایطش کیفیت بهتری پیدا کرده باشد.

سرمربی الهلال در مورد دیدار گذشته در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی قبلی حریف ما به دنبال فوتبال بازی کردن نبود و بیشتر به دنبال وقت تلف کردن بود. بازیکنان آن‌ها خودشان را روی زمین می انداختند. امیدوارم فردا بازی بهتری را شاهد باشیم و بیشتر به فوتبال بپردازیم.

ژسوس درباره اینکه سید مهدی رحمتی، سرمربی نساجی، همیشه عملکرد خوبی مقابل الهلال داشته، عنوان کرد: ما خیلی امیدوار هستیم که فردا بازی خوبی از آب درآید. حریف ما بسیار مشتاق است که فوتبال خوبی ارائه کند. آن‌ها بسیار دونده ظاهر می‌شوند و به هیچ وجه کم کاری از بابت انرژی نخواهند داشت. الهلال برای اینکه بتواند این نقطه قوت را مدیریت کند باید یک بازی خوب به نمایش بگذارد. نساجی با توجه به میزبانی از شرایط بهتری برخوردار است اما همیشه سعی می کنیم چه در میزبانی و میهمانی بهترین کیفیت خودمان را ارائه کنیم.

می‌دانم با تیم مبارز دیدار می‌کنیم

سرمربی الهلال در پاسخ به این سوال که آیا برتری النصر عربستان مقابل پرسپولیس تاثیری روی روند کاری آن‌ها داشته یا خیر، گفت: بازی قبلی را همه ما دیدیم، در صورتی که النصر برنده بود اما به سختی توانست پرسپولیس را شکست دهد. می‌دانیم مقابل تیمی بازی داریم که بسیار مبارزه می‌کند. سرمربی نساجی هم اشاره کرده این بازی مرگ و زندگی است. ما هم متوجه هستیم که بازی سختی‌ در پیش داریم و برای آن آماده هستیم.

به همکاری با نیمار افتخار می‌کنم

ژسوس درمورد اینکه گفته شده بود نیمار از دستورات فنی او پیروی نمی‌کند، بیان کرد: حضور نیمار یا هر ستاره دیگری باعث جلب توجه خیلی از رسانه‌ها می‌شود و مطالبی مطرح می‌شود. اینطور هم نیست که پشت بازیکنان بزرگی که در اختیار دارم، بایستم و قایم شوم. ما رابطه خوبی داریم و به همکاری با نیمار و دیگر ستاره‌هایی که دارم، افتخار می‌کنم.

 

دروازه‌بان الهلال: اولین بار نیست که در آزادی بازی می‌کنم

محمد العویس، دروازه‌بان تیم الهلال عربستان در نشست خبری پیش از رویارویی با نساجی ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا درخصوص اینکه حضور ستارگان بزرگ چه اندازه به سطح کیفی فوتبال عربستان کمک می‌کند، گفت: همه این بازیکنان در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند که این پیشرفت خوبی برای این رقابت‌ها و همینطور لیگ عربستان است. درخصوص دیگر ستارگان تمام آنالیز تیم‌مان بر اساس یک گروه است. یعنی هر فردی ارزش افزوده خودش را به گروه اضافه می‌کند. همه این‌ها در نهایت به فوتبال عربستان کمک می‌کند.

محمد العویس درباره بازی کردن در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران عنوان کرد: بازی کردن در استادیوم آزادی بسیار لذتبخش است و می‌تواند جذاب باشد. این اولین بازی من در این ورزشگاه نیست. قبلاً بازی کردم و می‌دانم که تماشاگران ایرانی برای فوتبال هیجان زده هستند. امیدوارم که فردا برتری خودمان را به حریف نشان بدهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید